Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitä sä kuuntelet? En jaksa kaivaa niitä tuolta bittiavaruudesta?
Tällä hetkellä täällä soi anaal nathrakhin Hell is empty, and all the devils are here.
Kannattaa tutustua![]()
Ja Brianin äänestä tietty.Placebo, Muse, Mew, Barenaked Ladies, Paramore, Imogen Heap.... Noin äkkiseltään soittolistalta poimittuna. Placebo on ykkönen :haart:
Placebo, Muse, Mew, Barenaked Ladies, Paramore, Imogen Heap.... Noin äkkiseltään soittolistalta poimittuna. Placebo on ykkönen :haart:
e. Ei toi niin kauhean paska ole. Tykkään noista lyriikoistaJa Brianin äänestä tietty.
Muutin mieleni, ei ne reidetkään pelasta tuota, vaikka
onkinHaista sinä vittu. Muse hakkaa jonkun Disturbedin 100-0.:urjo:
Haista sinä vittu. Muse hakkaa jonkun Disturbedin 100-0.

Stander taidan olla rakastunut suhun
Tän pitäis sulattaa Prayerinkin sydän
Nähtävästi kaikki Disturbedin ulkopuolinen on Prayerille niiiiiin vaikeeta...Vastaus: ei ole se bändi.Muse??
Onko se se bändi millä ei oo kitaristia?
On mulla pari niiden parasta plättyä.Tämä oli tuon kommentin tarkoituskin, ei Standerikaan oikeasti Musea kuuntele.
No eiköhän varata se kirkko ens viikkoon? Kaikki ovat tervetulleita, Whattefakkaajat etunenässä.Stander taidan olla rakastunut suhun![]()
mutta miehessä on karismaa helkkaristi.ENKÄ KUUNTELE!!! Mä kuuntelen just hyvää musiikkia. Te pellet ette vaan tajua sitä.
Jotain naisen logiikkaa taas.. kaikki muut on väärässä paitsi sinä :DNähtävästi kaikki Disturbedin ulkopuolinen on Prayerille niiiiiin vaikeeta...Vastaus: ei ole se bändi.
On mulla pari niiden parasta plättyä.
Mua ei ainakaan sulattas, kun laulajasta ei tiä onko edes nainen vai mies

Mua ei ainakaan sulattas, kun laulajasta ei tiä onko edes nainen vai mies![]()
Ei kyllä ekan jakson perusteella vaikuttanu hyvältä sarjalta.Onks kukaan kattonu tota Comanche Moonia Neloselta? Taitaa olla nyt toka jakso 1.tuotantokaudesta meneillään...
Ite katon nyt ekaa kertaa, enkä ole ihan ehtinyt mielipidettä perustamaan. Ainakin siinä on Val Kilmer, Karl Urban ja Wes Studi joka on kunnon "inkkarileffojen jokapaikan höylä"...mutta miehessä on karismaa helkkaristi.
Mulla ei oo sydäntä.

placebo ja muse on kyl hyvää musaa, varsinkin muse.
No eiköhän varata se kirkko ens viikkoon? Kaikki ovat tervetulleita, Whattefakkaajat etunenässä.
Okei..Jotain naisen logiikkaa taas.. kaikki muut on väärässä paitsi sinä :D
Sillä saa kuule ihan kaiken toimimaan.Oliko se The Hives missä ei ollut kitaristia?
Mua ei ainakaan sulattas, kun laulajasta ei tiä onko edes nainen vai mies![]()

Aika hyvän kyllä laitoit.![]()
Jumalauta, JL90. Sut joukkoraiskataan.