Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mitä sä kuuntelet? En jaksa kaivaa niitä tuolta bittiavaruudesta?
Tällä hetkellä täällä soi anaal nathrakhin Hell is empty, and all the devils are here.
Kannattaa tutustua :rock:

mitä sä kuuntelet? En jaksa kaivaa niitä tuolta bittiavaruudesta?
Tällä hetkellä täällä soi anaal nathrakhin Hell is empty, and all the devils are here.
Kannattaa tutustua :rock:

Placebo, Muse, Mew, Barenaked Ladies, Paramore, Imogen Heap.... Noin äkkiseltään soittolistalta poimittuna. Placebo on ykkönen :haart:

e. Ei toi niin kauhean paska ole. Tykkään noista lyriikoista :) Ja Brianin äänestä tietty.

Placebo, Muse, Mew, Barenaked Ladies, Paramore, Imogen Heap.... Noin äkkiseltään soittolistalta poimittuna. Placebo on ykkönen :haart:

e. Ei toi niin kauhean paska ole. Tykkään noista lyriikoista :) Ja Brianin äänestä tietty.

:eek: Muutin mieleni, ei ne reidetkään pelasta tuota, vaikka :kuola: onkin

Muse??
Onko se se bändi millä ei oo kitaristia?
Nähtävästi kaikki Disturbedin ulkopuolinen on Prayerille niiiiiin vaikeeta...Vastaus: ei ole se bändi.
Tämä oli tuon kommentin tarkoituskin, ei Standerikaan oikeasti Musea kuuntele.
On mulla pari niiden parasta plättyä.
Stander taidan olla rakastunut suhun :)
No eiköhän varata se kirkko ens viikkoon? Kaikki ovat tervetulleita, Whattefakkaajat etunenässä.

Onks kukaan kattonu tota Comanche Moonia Neloselta? Taitaa olla nyt toka jakso 1.tuotantokaudesta meneillään...

Ite katon nyt ekaa kertaa, enkä ole ihan ehtinyt mielipidettä perustamaan. Ainakin siinä on Val Kilmer, Karl Urban ja Wes Studi joka on kunnon "inkkarileffojen jokapaikan höylä"...:rolleyes: mutta miehessä on karismaa helkkaristi.

ENKÄ KUUNTELE!!! Mä kuuntelen just hyvää musiikkia. Te pellet ette vaan tajua sitä.

Okei..:rolleyes: Jotain naisen logiikkaa taas.. kaikki muut on väärässä paitsi sinä :D

Nähtävästi kaikki Disturbedin ulkopuolinen on Prayerille niiiiiin vaikeeta...Vastaus: ei ole se bändi.

On mulla pari niiden parasta plättyä.

Eikun kaikki metallin ulkopuolinen on mulle vaikeeta. Disturbed on mulle vitun hyvää musaa mutta samalla "kevein" bändi jota kuuntelen.

Oliko se The Hives missä ei ollut kitaristia?

Mua ei ainakaan sulattas, kun laulajasta ei tiä onko edes nainen vai mies :rolleyes:

HAHAHAH! :lol2:

Mullekkin tuli joku tämäntapainen laulaja mieleen:

girls-emo-haircut.jpg

Vittu miten ärsyttävän näköinen ^^ :curs:

Onks kukaan kattonu tota Comanche Moonia Neloselta? Taitaa olla nyt toka jakso 1.tuotantokaudesta meneillään...

Ite katon nyt ekaa kertaa, enkä ole ihan ehtinyt mielipidettä perustamaan. Ainakin siinä on Val Kilmer, Karl Urban ja Wes Studi joka on kunnon "inkkarileffojen jokapaikan höylä"...:rolleyes: mutta miehessä on karismaa helkkaristi.
Ei kyllä ekan jakson perusteella vaikuttanu hyvältä sarjalta.

Mulla ei oo sydäntä.

Kaikilla on :)

placebo ja muse on kyl hyvää musaa, varsinkin muse.

Oikein.

No eiköhän varata se kirkko ens viikkoon? Kaikki ovat tervetulleita, Whattefakkaajat etunenässä.

Kunnon WTF-häät!

Okei..:rolleyes: Jotain naisen logiikkaa taas.. kaikki muut on väärässä paitsi sinä :D

Naisten logiikka :rock: Sillä saa kuule ihan kaiken toimimaan.

Oliko se The Hives missä ei ollut kitaristia?

The Hives on muuten ihan jees, oon nähny sen livenä joskus.

Mua ei ainakaan sulattas, kun laulajasta ei tiä onko edes nainen vai mies :rolleyes:

:( Imogen Heap on aivan upea. Ääni, melodiat... :kuola:

Muse on hyvä.

Back
Ylös Bottom