Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on viinirypäleitä ja kirsikoita <3

Paras lehti ever.
Todellakin! Harmi etten muista juuri muuta kuin legendaarisen Pera Pervon. Ja sit joku kanikuva on jäänyt mun mieleen, mies on sidottuna ja siinä on paljon pupujusseja..

Mulla on viinirypäleitä ja kirsikoita <3
Mulle kans! Ja mansikoita myös! En oo tänä kesänä ehtinyt syödä kuin yhden mansikan.

Heeei, löysin jääkaapista viinirypäleitä :) Nam!

Itsekin käytän kaiken vapaa-aikani koneella nyhjäämiseen tai naisten naurattamiseen.. Välillä käyn myös baarissa, ja joskus harvoin salilla.

Mites Fuhrer sun vapaa-aika menee? Noin Pakkiksen ulkopuolella siis.

ei se väärin oo :thumbs:

Oon aika paljon kavereiden kanssa kahvilla ja hengailemassa ja puhumassa samanlaista paskaa ku täälläkin :D Ne pitää mua umpihomona.. Sit joskus tulee kans käytyä siellä, mikä se nyt olikaan, niin salilla.
Oon yrittäny keksiä uusia harrastuksia mut ku tää perkeleen fasistinen maa ei myönnä mulle aseenkantolupaakaan prkl

Tuleeks sit usein vedettyä naamat? :D

ei se väärin oo :thumbs:

Oon aika paljon kavereiden kanssa kahvilla ja hengailemassa ja puhumassa samanlaista paskaa ku täälläkin :D Ne pitää mua umpihomona..
Sua? Umpihomona? Miks ihmeessä? :D

Sit joskus tulee kans käytyä siellä, mikä se nyt olikaan, niin salilla.
Oon yrittäny keksiä uusia harrastuksia mut ku tää perkeleen fasistinen maa ei myönnä mulle aseenkantolupaakaan prkl
Sanoo nimimerkki "Fuhrer" :lol2:

Tuleeks sit usein vedettyä naamat? :D
Liian usein. Jos en olis niin heikko ihminen, vähentäisin. Tää kesä on ollut yhtä ryyppäystä ja kuihtumista. Useemmin baarissa kuin salilla :(

En tosin mitään sikakännejä vedä kovin usein.
(Joopa joo.. :rolleyes:)

Columbu lällällää oonki syöny varmaan 5 litraa mansikoita tänä kesänä. Täs ihan lähellä on sellanen tila mistä äiti aina hakee mulle :)

Anna mä tuun syöttää niitä sulle.

Toki.

Columbu lällällää oonki syöny varmaan 5 litraa mansikoita tänä kesänä. Täs ihan lähellä on sellanen tila mistä äiti aina hakee mulle :)

Toki.

Tossa 100m päässä on joku mansikanistutuslaitos vai mikä se nyt oli? mansikkala? mansikki? ammuu! jooku paikka mis on törkee paljo mansikkapuskia vierekkän jonossa eli paljon jonoja ja sit niit jonoja on paljon vierekkäin! juNOU?!

Sua? Umpihomona? Miks ihmeessä?

Tähän liittyy pari muutakin juttua mitä mä en julkisesti kerro :D Mutta miehiä ei yhtään :D

Sanoo nimimerkki "Fuhrer"

Yritätkö lokeroida mua? :jahas: Mut aika hyvä, en ees miettiny tolleen :D
"tarttis aseenkantoluvan rynnäkkökivääriin, tarkotuksena ois metsästää semmosia pahanhajusia loisia asematunnelista ja vermon raviradan läheisyydestä" :rolleyes:

Liian usein. Jos en olis niin heikko ihminen, vähentäisin. Tää kesä on ollut yhtä ryyppäystä ja kuihtumista. Useemmin baarissa kuin salilla

En tosin mitään sikakännejä vedä kovin usein.
(Joopa joo.. )

tsot tsot. Sun pitäis tulla samalle salille reenaa ni saatas vähän kilpailuhenkeä mukaan peliin :thumbs:

Näytän sulle just kieltä parhaillaan.

Mä haluan mansikoita!

Hihi, nautin sun kärsimyksestä just parhaillaan.

Tossa 100m päässä on joku mansikanistutuslaitos vai mikä se nyt oli? mansikkala? mansikki? ammuu! jooku paikka mis on törkee paljo mansikkapuskia vierekkän jonossa eli paljon jonoja ja sit niit jonoja on paljon vierekkäin! juNOU?!

Eli siis mansikkapelto. Dorka.

^kirjotan joka luotiin Hagert ali baba varmuuden vuoks. Sit ku sais vielä dum-dumeja ja optisen tähtäimen yö-ominaisuuksilla ja tuplalippaan ja kaikkee muuta kivaa.. :kuola:
Ps. koht tulee 10 000 viesti täällä..

^kirjotan joka luotiin Hagert ali baba varmuuden vuoks. Sit ku sais vielä dum-dumeja ja optisen tähtäimen yö-ominaisuuksilla ja tuplalippaan ja kaikkee muuta kivaa.. :kuola:
Ps. koht tulee 10 000 viesti täällä..
Vittu mitä leluja, dum-dumeja lukuun ottamatta.

Tällä vedät, niin lähtee loiset kertapainalluksella.

thompson_sonny.jpg

Back
Ylös Bottom