Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ok, mul ei oo ikinä ollu ni vastauskin oli vaan kavereitte mielipiteistä.

Huh, kun taas väsyttää :(
itekki koitan tässä vähä virkistäytyä... kohta salille ja sitte hyppyrimäen portaita juoksemaan :hyper:

varmaan heitän lusikan nurkkaan joten oli kiva tuntea :love:

Kylläpäs ne nyt kovin ottaa itseensä. Meinaa joku viedä oman elämän käsistä!

Jooh, juttelen Miken kanssa irkissä(mun vaihtoehto wtf-tredille) enempi ettei tarvi häiritä täällä.

edit. Stander: vai että ihankuin pikkutyttö :lol2:

No sielä lähti tulemaan joku perus mp3-soitin verkkokaupasta. Ihan perus creative kamaa. :dance: Saapahan taas kuunnella "poppeja".

Kylläpäs ne nyt kovin ottaa itseensä. Meinaa joku viedä oman elämän käsistä!

Jooh, juttelen Miken kanssa irkissä(mun vaihtoehto wtf-tredille) enempi ettei tarvi häiritä täällä.

edit. Stander: vai että ihankuin pikkutyttö :lol2:

Ohan toi nyt ihan vitun naurettavaa et sä otat noin vakavasti ku SUN mielestä tää on turha tredi :david:

Meinaatko että sun mielipide ja halu olla käyttämättä/näkemättä koko ketjua on jotenkin parempi kuin muiden? Täällä on paljon lukijoita ja kirjottajia kuitenkin.

Enkä väitä et kaikki tästä tykkää mut eipähän rupee valittaa ku ei tää kenenkään pakkiksen selailua häiritse.

Oli kiva, kuolit liian nuorena, mutta tutkimattomia ovat herran tiet :D
tutkimattomat ovat herran siemen-tiehyet.
...mitenköhä on näin töhö-olo.. ei aivot toimi ja jokapaikkaa vähän kolottaa. miksi olen näin heikko, god whyyy?!" :( :dance2:

Ohan toi nyt ihan vitun naurettavaa et sä otat noin vakavasti ku SUN mielestä tää on turha tredi :david:

Meinaatko että sun mielipide ja halu olla käyttämättä/näkemättä koko ketjua on jotenkin parempi kuin muiden? Täällä on paljon lukijoita ja kirjottajia kuitenkin.

Enkä väitä et kaikki tästä tykkää mut eipähän rupee valittaa ku ei tää kenenkään pakkiksen selailua häiritse.
En voi itselleni mitään. Munmielestä tää tredi on vaan niin turha. Tarkoitus on siis kysyä Mikeltä, että poistaako vaiko eikö poista ja jos ei poista niin mulla ei oo mitään valittamista enää sitten. Eli siis mun mielipiteestä tää tredi ei poistu(tuskin ees poistuu) vaan ylläpidon.

Voi että pientä poloista. Juttelet Mikelle, kun ei uni tuu silmään, jossei tyhmät kiusaajapojat saada täältä pois pikku-Weakille traumoja aiheuttamasta.
Stander: vai että ihankuin pikkutyttö :lol2:
Ethän pahastu, kultaseni?

Tää ei oo weak sulle, mutta tekee mieli postaa.. :D

Mun mielestä treenipuoli on ihan turha. En sitä enää tarvitse, koska olen jo iso ja kova. Voisinkin Mikeltä kysästä privassa, että poistaako se sen vai ei. jos ei, niin ei sitten mitään. En sitä enää lue. Jos poistaa niin ok.

En voi itselleni mitään. Munmielestä tää tredi on vaan niin turha. Tarkoitus on siis kysyä Mikeltä, että poistaako vaiko eikö poista ja jos ei poista niin mulla ei oo mitään valittamista enää sitten. Eli siis mun mielipiteestä tää tredi ei poistu(tuskin ees poistuu) vaan ylläpidon.

Mut kerroppas nyt mikä sun mieltä muka vaivaa niin vitusti just tän ketjun kanssa? Loukkaaks tää sun uskontoa tai jotain? Pyydä samalla sulkee yö- ja kännitredinki ku kerta nekin on ihan yht turhia.
Ääliömäistä valitusta.

ei kyllä mene mun pieneen päähän se että miks sie ees kysyt mikeltä tommosta että haluaako se poistaa tämän ketjun? eri asia olisi jos tämä loukkaisi jotakin tai tästä olisi muille käyttäjille haittaa.

..mistäköhän johtuu että muut käyttäjät, jotka ei tästä pidä, osaavat olla aukasematta tätä ketjua, mutta sinulla on joku pakonomainen tarve kurkkia tänne...? ihan niinku haluaisit vaan tehä kiusaa meille :confused:

...internetkiusaaja!

Mä taidan ruveta nukkumaan, huomiseen...

Jo, me vaan...

Pikku kakkonenkin loppu just...

Mut onneks mulla on muitakin pikku kakkosia kylässä...

kjeh kjäh näh. hähh

Mä voin ajaa weakin yli mun Ford Mustangilla.

Back
Ylös Bottom