Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e. Stander kiitti kun muistutit, lisään autossa nussimisen mun "things to do"-listaan :)

Autossa on vaikea paneskella. Parempi vaan keskittyä ottamaan bj tai harrastamaan puhelinseksiä... Tosin silloinkin saattaa vahingossa huudattaa tööttiä ja kerätä ihmisten huomion... :nolo:

kävin tänää kattoos hancockin.. iha jees leffa

Muistan kun vittuilit joskus mulle kun olin vaiks kui kauan koittanut pumppailla pyöränkumeja ja sit pukumies tuli korjaamaan ja selvis et niistä oli vaan venttiilit löysällä :jahas:

Seksi ja autot ei sovi yhtee, auto on pyhä asia, siellä ei panna. EIEIEIEI !!

Iha sama kuka haluais autossa.. se on nounou. Not in my car..

"Jump in my car", sano Hasselhoffi, kun miehiä näki. :david:

Jossu on kyl ihku;)

Autossa on vaikea paneskella. Parempi vaan keskittyä ottamaan bj tai harrastamaan puhelinseksiä... Tosin silloinkin saattaa vahingossa huudattaa tööttiä ja kerätä ihmisten huomion... :nolo:

Vaikeaa se varmaan on, mutta pakko silti koittaa. Mut eiiii, muistin just et kyllähän mä oon hommaillut autossa. Tosin se oli takaluukussa/takapenkillä, ne penkit oli siis laitettu silleen alas. Mut sitä ei oikein lasketa ku oli niin tyhmä jätkäkin..

Tukiaisen Johanna kun sulta pyytäis, jätkä olis tosihommissa alta aikayksikön. Oli autossa tai ei.

paha :lol2:

Seksi ja autot ei sovi yhtee, auto on pyhä asia, siellä ei panna. EIEIEIEI !!

Iha sama kuka haluais autossa.. se on nounou. Not in my car..

Yhtä pyhä asia kuin suuseksi?
Muistaakseni sä myös sanoit täällä palstalla ettei sulta saa ottaa bj...?
Vai oliko se joku toinen henkilö? Erittäin harvinaista seKIN jos näin on, ikuisesti palanut kyllä aivokuoreeni moinen kommentti.

No toi autokommentti ol huono läppä, ei minust repsikanpenkin selkänojan kaataminen vaaka-asentoo oo mikää huono idea, jos on kiva tyttö..

Jep, multa ei saa ottaa poskeen, oon joo sitä mieltä, ei oo tosiaakaa mun juttu, en tykkää yhtää. Oon kokeillu, mut en tykkää.

Mä en kyl koskaa tuu antaa kenenkää ottaa poskee mult. En ikinä. Ei vaa oo mun kuppi teetä.
Naista voin kyllä nuolla, ei siin mitää oo, mut toisinpäin ei vaa kertakaikkiaa kuulu mun repertuaarii.

e: Ihme et sä muistit ton EvilEve. Taitaa olla aika ainutlaatuin mielipide suuseksist mul;)

Jep, naisten kanssa sietääkin olla varovainen suuseksin suhteen. Ne voi vaikka puraista!

e: Ihme et sä muistit ton EvilEve. Taitaa olla aika ainutlaatuin mielipide suuseksist mul;)

Kyllä. Näin lonkalta heitettynä noin 1000-2000 miehen mielipiteen kuultuna olet eka joka ei tykkää... Eli se on ÄÄRIMMÄISEN harvinaista [en väitä että silti olisit ainoa].
Ehkä on ollut vain niin paskaa tarjontaa? Siinäkin voi olla kuulemma niin huono ettei edes erektio meinaa pysyä yllä joten...
Sekin toki vaikuttaa että jos pitää sitä likaisena/häpeällisenä eikä ole sinut itsensä kanssa niin ei se varmaan silloin kivalle tunnukaan.

Toi on vaan aika marginaalinen juttu silleen että luulen sen vaikeuttavan jonkun verran seksielämää. Aika monet kuitenkin mieltää suuseksin ihan normaaliksi seksiin kuuluvaksi osa-alueeksi ja itse en ainakaan ikinä voisi olla miehen kanssa joka ei sitä anna itselleen tehdä. Antavana osapuolenakin kun se on yksi kiihottavimpia juttuja ikinä :)

Mutta makunsa jokaisella.

Avaan yön. Tässä teille kuu-ukko:

silverMoonMan.gif

Back
Ylös Bottom