Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
e. Stander kiitti kun muistutit, lisään autossa nussimisen mun "things to do"-listaan![]()

Täh???![]()

Tukiaisen Johanna kun sulta pyytäis, jätkä olis tosihommissa alta aikayksikön. Oli autossa tai ei.Seksi ja autot ei sovi yhtee, auto on pyhä asia, siellä ei panna. EIEIEIEI !!
Iha sama kuka haluais autossa.. se on nounou. Not in my car..
:hyvä:Tukiaisen Johanna kun sulta pyytäis, jätkä olis tosihommissa alta aikayksikön. Oli autossa tai ei.

Muistan kun vittuilit joskus mulle kun olin vaiks kui kauan koittanut pumppailla pyöränkumeja ja sit pukumies tuli korjaamaan ja selvis et niistä oli vaan venttiilit löysällä :jahas:
Autossa on vaikea paneskella. Parempi vaan keskittyä ottamaan bj tai harrastamaan puhelinseksiä... Tosin silloinkin saattaa vahingossa huudattaa tööttiä ja kerätä ihmisten huomion...![]()
Tukiaisen Johanna kun sulta pyytäis, jätkä olis tosihommissa alta aikayksikön. Oli autossa tai ei.
On. Kuus metriä maan alla.Jossu on kyl ihku;)
Seksi ja autot ei sovi yhtee, auto on pyhä asia, siellä ei panna. EIEIEIEI !!
Iha sama kuka haluais autossa.. se on nounou. Not in my car..
e: Ihme et sä muistit ton EvilEve. Taitaa olla aika ainutlaatuin mielipide suuseksist mul;)