Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

oot sinä indica kyllä ihme sälli.
bj ei kelpaa ja ihannenainen on ruma ja ylipainoinen blondi :hyvä:

No ei se kyllä noin ole että ihannenainen olisi ruma ja ylipainoinen. Makuja on monia, toisten roska on toisten aarre. Blondeistahan Indica kyllä tykkää mutta eiköhän semmoiset normaalit ja hoikat tai hieman pyöreät oo se paras, ei taida Indica ylipainoisista pitää :)

Ihan näin puolustukseksi!

Sitäpaitsi vaikka tykkäisikin niin so what. Hyvä että meille ylipainoisille entisille blondeillekin on faninsa! ;)
Tai siis nythän ei oo kun oon mustatucca... Mut jos oisin vielä blondi... voisin ehkä kelvata.

/me miettii onko saanut tarpeeksi siitä Rankkurin mainitsemasta rumuuskepistä

kävin tänää kattoos hancockin.. iha jees leffa

Hesarin kriitikko on hieman eri mieltä.

hancock_ad.jpg

No ei se kyllä noin ole että ihannenainen olisi ruma ja ylipainoinen. Makuja on monia, toisten roska on toisten aarre. Blondeistahan Indica kyllä tykkää mutta eiköhän semmoiset normaalit ja hoikat tai hieman pyöreät oo se paras, ei taida Indica ylipainoisista pitää :)

Ihan näin puolustukseksi!

Sitäpaitsi vaikka tykkäisikin niin so what. Hyvä että meille ylipainoisille entisille blondeillekin on faninsa! ;)
Tai siis nythän ei oo kun oon mustatucca... Mut jos oisin vielä blondi... voisin ehkä kelvata.

/me miettii onko saanut tarpeeksi siitä Rankkurin mainitsemasta rumuuskepistä

Palstan historian paras postaus ;):haart: Melkeinpä signatureainesta..

Sellanen ihan pikkunen pyöreys nyt vaa on feminiinistä, naisellista söpöä naiseutta. Se ei tarkota satakilosia körmyniskatyttöjä. En tiennykkää et EvilEve oot ollu blondi, miks et oo enää?;)
ei voi käsittää naisia, jotka on saanu kunnian olla vaaleita, ja vaihtaa väriä pois.. tekis mieli aina ku välil näkee sellasia töissä huutaa nounou! sä et saa tehdä sitä ! älä! eieieiei!!

Rumuuskeppi on kyllä priceless!

Blondit vaa nyt on ihania, sille nyt ei voi mitää;) en mä tiiä miksi, mut enpä oo kyllä koskaa ollu esimerkiksi ihastunu muunlaisee naisee ku blondeihi.

Voi ku tulis jo tiistai, ni oisi vapaapäivä ja voisi lähteä vaikka ottamaa aurinkoa, saisi vähä väriäki.

En tiennykkää et EvilEve oot ollu blondi, miks et oo enää?;)
ei voi käsittää naisia, jotka on saanu kunnian olla vaaleita, ja vaihtaa väriä pois.. tekis mieli aina ku välil näkee sellasia töissä huutaa nounou! sä et saa tehdä sitä ! älä! eieieiei!!

Mä oon aito "arjalainen nainen". Vaaleet hiukset ja siniset silmät. Viikinki suorastaan ;)

En halua olla blondi koska en pidä blondeista, se ei viehätä mua laisinkaan. Mun mielestä vaaleet hiukset ei korosta kasvoja, tummuus tuo paremmin kasvonpiirteet ja ihon vaaleuden ym esille. Ja jotenkin... blondeja on 13 tusinassa, aika mitättömyyksiä [sori kaikki blondit... pilkkahan osuu omaankin nilkkaan tässä eli ei herneitä!]. Mun mielestä vaaleus ei oo valttia ja se ei kuvaa mua ihmisenä mitenkään kun oon enemmänkin semmonen tumma&tulinen, en vaalee&viilee :)

Mut tässä vuosien myötä on kyllä oma tukka alkanut tummumaan, en mä enää mikään vetyperoksidin vaalee olisi, mut enemmän kuitenkin vaalee ku tumma jos antaisin oman värin olla... En oo varma... aloin jo 17-vuotiaana värjäämään hiuksia kun en halunnut siirtyä blondaamaankaan kun aloin tummumaan. Se oli valittava jompi kumpi ääripää ja tällä mennään :)

Joo, unohdin mainita et otin ton hauskoja kuvia netistä-ketjusta.

Mä en ymmärrä mistä noi kukkakepit keksii et ne on tommosia keravan kolleja?
Ehkä ne sit istuu aina himassa saman porukan kanssa dokaamassa ja vakuuttelee toisilleen et on kovia jätkiä.
Kaikki noi näyttää siltä ku ois karannu keskitysleiriltä et ei ne ainakaan liikaa missään dojolla homehdu :D

Hah...
Hyvä toi yks kuvakommentti tonne:

13.12.07 13:06 <Clasu-> ennen pelotti, nyt on pilotti. ;) varmaa joku tollasii siimoj pelkää :DDD

Back
Ylös Bottom