Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun oli eka..

hähähäh...

Se on kyllä vähän jo liian vanha...

Onko täällä ketään?

Ostin just äsken shortsit Intersportista. Ihmettelin kun oli niin ison kokoiset vaikka lapussa luki M koko. En välittänyt vaan painoin kassalle ja ostin ne... No, tulin himaan ja katoin sit sisäpuolelta, niin ne oli XL kokoo.. voi vittu.

Anna muijalle lahjaks?

Mä käyn asioilla...

Miksei Preijeri enää irkkaa?

:wtf:

Ennoo lukenu tätä ketjua enää viime aikoina pahemmin, kun tää on lähteny käsistä. Ja toisaalta, en malta edes lukea...

Mä voin antaa sitten sun muijalles kaulimesta päähän....

alapäähän...

ei mua saa pussittaa ja tökkiä kikkeleillä...

paitsi ehkä vähän...

Mä aion rakastua syksyllä. En tiedä vielä keneen, mutta siitä tulee täydellistä.

Mä aion rakastua syksyllä. En tiedä vielä keneen, mutta siitä tulee täydellistä.
Onnittelut nuorelle parille! :)

Onnittelut nuorelle parille! :)

Kiitos, kiitos :) Jos en löydä ketään rakastumisen arvoista, rakastun itseeni. Tärkeintä siinä on se rakastuminen :haart:

Kiitos, kiitos :) Jos en löydä ketään rakastumisen arvoista, rakastun itseeni. Tärkeintä siinä on se rakastuminen :haart:

Rakastut muhun mut sit särjen sun sydämen kun et saa multa vastarakkautta. Käytän sua vaan hyväks tiiätsä..

Rakastut muhun mut sit särjen sun sydämen kun et saa multa vastarakkautta. Käytän sua vaan hyväks tiiätsä..
ilonpilaaja...

Sä oot niin ärsyttävä ettei suhun voi rakastua.

Back
Ylös Bottom