Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itellä lomat päällä vielä seuraavat 3 ja puol viikkoa ainaski, joten I might be frequent visitor, or at least, have been :D

Ja parempi että joka lähtöön, koska samalle lähdölle vois olla liikaa tungosta...:hyper:

Ai niin. Tässä kohtaa myöhästyneet synttärionnittelut. Olen minäkin täällä hiukan viime päivinä pörräillyt.:D

url

Ai niin. Tässä kohtaa myöhästyneet synttärionnittelut. Olen minäkin täällä hiukan viime päivinä pörräillyt.:D
Kiitokset :) Ja juups, olen huomannut sun Slayer-avan täällä aiemmin....mutta näyttää siltä, että nuoremmat siskot saa kaiken huomion ;) sulta ja muilta...en oo kade.....NOT!

e: voi kun söpö kakku :)

Viimeksi muokattu:
Kiitokset :) Ja juups, olen huomannut sun Slayer-avan täällä aiemmin....mutta näyttää siltä, että nuoremmat siskot saa kaiken huomion ;) sulta ja muilta...en oo kade.....NOT!
Äläpäs nyt...Olenhan mä sinut jo merkille pistänyt... Nainen parhaassa iässä...Sinkku ja vielä PK-seudulta...Ei vaan kaikkea heti voi toitottaa ääneen...Ei voi olla liian tyrkky...:)

Äläpäs nyt...Olenhan mä sinut jo perkille pistänyt... Nainen parhaassa iässä...Sinkku ja vielä PK-seudulta...Ei vaan kaikkea heti voi toitottaa ääneen...Ei voi olla liian tyrkky...:)
Nainen parhaassa iässä, no, moni toitottaa mulle tuota. Pitäsköhän sitä kohta jopa uskoa? :)

Mutta mitä tarkoittaa "perkille pistänyt"? :D

Onhan tässä aikaa, ei pidetä kiirettä. Meil on koko nettielämä aikaa vielä :)

Nainen parhaassa iässä, no, moni toitottaa mulle tuota. Pitäsköhän sitä kohta jopa uskoa? :)

Mutta mitä tarkoittaa "perkille pistänyt"? :D

Onhan tässä aikaa, ei pidetä kiirettä. Meil on koko nettielämä aikaa vielä :)

Juu merkille...tuli kirjotushärö. Pidän sellasista "taskuraketeista" 160/50 jne...:D Ai miten nii tiiän...

Juu merkille...tuli kirjotushärö. Pidän sellasista "taskuraketeista" 160/50 jne...:D Ai miten nii tiiän...
Ööh, tuota noin, kerropas sitten mistä tiiät? :)

Ööh, tuota noin, kerropas sitten mistä tiiät? :)
T-Byrd---> View Public Profile---> Siitä se lähtee...Sanoin,et oon laittanut sut "perkille".:rolleyes:

T-Byrd---> View Public Profile---> Siitä se lähtee...Sanoin,et oon laittanut sut "perkille".:rolleyes:
Haha, oon imarreltu ja näköjään myös stalkattu :D

Should I make it tit for tat ;)

Nyt toi Nukkumatti huutelee jo viimeistä kierrostaan unten maille ja mä taidan mennä siihen junaan. Joten kauniita unia pyssyseni :)

Haha, oon imarreltu ja näköjään myös stalkattu :D

Should I make it tit for tat ;)

Juu Stalkattu oot.Kyl tää on helppoo tääl interwebis...I´m good with that....:hyvä:

Nyt taitaa olla parasta toivottaa...

02.gif

T-Birdille, ettei mene unirytmi ihan sekasin.(pe 08.00 duuniin)

Siis hä...? Yks frendi soittanu mulle neljältä yöllä ja toinen laittanu viestiä kuudelta, jossa ehdottaa Tallinnan ale-ostoksillelähtöä :wtf: eks jengi enää nuku :D

mä meen ainakin takas vällyjen alle viel vähäks aikaa.....:zzzz:

Huomenta hompit!

Ei saakelin saakeli näitä yövuoron jälkeisiä päiviä!

Ei saakelin saakeli näitä kasista neljään toimistopäiviä!

Back
Ylös Bottom