Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulin tänään radiosta tämmösen biisin. Jotenkin noista sanoista mulle tuli heti mieleen tämä pakkotoiston amatsoni-moderaattori. :D

Ei mulla muuta.

Hyvää yötä.

Heh...

Kaikesta mäkin näköjään mieleen tuun :D Just vasta sain urlin erääseen erittäinkin hyvään tv-sarjan seksikohtaukseen josta olin tullut jostain syystä mieleen [Thanks Columbu!]... Ja nyt sitten jo biisin sanat? Kaikkee sitä... ;)

Ihan menevä biisi tuo :dance2:

Tekis mieli joskus ottaa ton Amazonin kanssa 1 on 1. Musta saattais jopa olla vastusta MEE.
Käyn silloin tällöin siellä teilläpäin. Ai niin mut mä oon liian vanha.:curs:

Toisaalta 2 on 1 .Näittenkin kanssa ois ihan jees...:hyvä:
tatu.jpg

Se on nyt sitten alustavasti sovittu. Muutan kaverin kanssa saman katon alle joulukuussa. Paikka on varmaan maan tasalla parin viikon sisällä, kumpikin kun ollaan... noh, vähän tällasia.

Ihanaa silti, oon jo kauan halunnu muuttaa keskustaan päin.

teidän kämpässä tulee tuoksumaan pipari ihan toden teolla.. ;)

En tuosta tiedä, mutta ihan sairasta siitä kyllä tulee :D ja mulla on hassu fiilis, oon muuttamassa yhteen jonkun kanssa. Tavallaan.

niin.. ja niinkuin sanoin, pipari siellä tulee tuoksumaan ;) Ette te malta kuitenkaan pitää näppejänne toisistanne irti.. :kuola:

Niin niin. Se on kyllä aika kissa, jos tykkäisin tytöistä niin panisin.

2 just ja just täysikästä pikkublondia... aijaijai :D

Nojoo, en kiusaa enempää vaan meen nukkuu. Öitä :)

oot liian moniulotteinen meidän kuolevaisten maailmaan.. ;)

Olenkin tämmöinen ylempi olento...
Mutta mua kiihottaa sekaantua alempiarvioisiini. Tälläisiä yli-ihmisiä saattaa joskus kuolevaisten liha himottaa...

Tekis mieli joskus ottaa ton Amazonin kanssa 1 on 1. Musta saattais jopa olla vastusta MEE.
Käyn silloin tällöin siellä teilläpäin. Ai niin mut mä oon liian vanha.:curs:

Haha. Et pärjäis :whip:

Onpas täällä tungosta...

Mä tulin selkeesti sun apajillle...Käytkö usein täällä...:D
Pari kertaa kattelemassa, ihan mielenkiintoista porukkaa :D Entä ite?

Pari kertaa kattelemassa, ihan mielenkiintoista porukkaa :D Entä ite?

Tuleehan täällä kukuttua ja tulevaisuudessa vielä enemmän. Rupean tekemään myös yötöitä. Syyskuun alusta. Juu meitä taitaa olla täällä hiukan joka lähtöön...

Tuleehan täällä kukuttua ja tulevaisuudessa vielä enemmän. Rupean tekemään myös yötöitä. Syyskuun alusta. Juu meitä taitaa olla täällä hiukan joka lähtöön...
Itellä lomat päällä vielä seuraavat 3 ja puol viikkoa ainaski, joten I might be frequent visitor, or at least, have been :D

Ja parempi että joka lähtöön, koska samalle lähdölle vois olla liikaa tungosta...:hyper:

Back
Ylös Bottom