Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voiko ala-aste iän ihastuksista puhua rakkauden muodossa? ....just wondering...:D carry onai saatana ku repesin tota kuvaa :lol2:
iik, juttelen mesessä mun ala-asteaikaisen suuren rakkauden kanssa. Ollaan nykyisin tosi hyviä kavereita, mutta silti muistuu aina mieleen ne suuret tunteet :D
voiko ala-aste iän ihastuksista puhua rakkauden muodossa? ....just wondering...:D carry on

voiko ala-aste iän ihastuksista puhua rakkauden muodossa? ....just wondering...:D carry on
Ketkä muka?Jahas, samat tyypit täällä aamusta iltaan ja illasta aamuun.
Ketkä muka?
Juuh, kyllähän mä muistan, se ei kuitenkaan ollut ala-asteella....mä alotin jo tarhaikäisenä....voih, Kristian :haart:Kai säkin muistat sun Ensirakkauden? Kun mäkin vielä omani muistan..AH: voi niitä tunteita...:haart::haart::haart:
Hyvää yötä Solidi! Jättimies tarvitsee jättityynyn ;)Hyvää yötä kaikki.. mä itken itseni jättityynyäni vasten uneen.
Otan osaa :(Mun ensirakkaus delas auto-onnettomuudessa kun olin kymmene.. :(
voi kun ikävää.... :(Mun ensirakkaus delas auto-onnettomuudessa kun olin kymmene.. :(
Nykyisin tapailen sitä jätkää aina välillä ja ollaan kuin vanha aviopari. Jatketaan toistemme lauseita, söpöillään sohvalla ja pilkataan toisiamme minkä ehditään. Suunnitelmana on, että jos kumpikaan ei ole löytänyt sitä oikeaa 35v mennessä, me mennään naimisiin :D