Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

what%20the%20fuck%2001.jpg

ai saatana ku repesin tota kuvaa :lol2:

iik, juttelen mesessä mun ala-asteaikaisen suuren rakkauden kanssa. Ollaan nykyisin tosi hyviä kavereita, mutta silti muistuu aina mieleen ne suuret tunteet :D
voiko ala-aste iän ihastuksista puhua rakkauden muodossa? ....just wondering...:D carry on

voiko ala-aste iän ihastuksista puhua rakkauden muodossa? ....just wondering...:D carry on

Sehän se vasta rakkautta olikin, sellasta puhdasta ja viatonta :)

Kai säkin muistat sun Ensirakkauden? Kun mäkin vielä omani muistan..AH: voi niitä tunteita...:haart::haart::haart:

Ja vielä samat pakaratkin!

Kai säkin muistat sun Ensirakkauden? Kun mäkin vielä omani muistan..AH: voi niitä tunteita...:haart::haart::haart:
Juuh, kyllähän mä muistan, se ei kuitenkaan ollut ala-asteella....mä alotin jo tarhaikäisenä....voih, Kristian :haart:

Hyvää yötä kaikki.. mä itken itseni jättityynyäni vasten uneen.

Itse en tykännyt tytöistä ala-asteella, ne oli yök.. Tai kyllä ne salaa kiinnosti, jostain 10-vuotiaasta asti, mutta ensi kerran ihastuin vasta yläasteikäisenä, ehkä 13-vuotiaana. Se oli aivan käsittämättömän typerää, lapsellista ja -ah- niin suurta ja mahtavaa olla "rakastunut".

Hyvää yötä kaikki.. mä itken itseni jättityynyäni vasten uneen.
Hyvää yötä Solidi! Jättimies tarvitsee jättityynyn ;)

Mun ensirakkaus delas auto-onnettomuudessa kun olin kymmene.. :(

Mun ensimmäinen suhde 12-vuotiaana kesti n. 5-7päivää, muija pisti poikki kun olin haukkunut sen bestistä. Voi elämä miten pieniksi pirstaleiksi voi sydän mennäkkään! :)

Jawhead toi on oikeasti surullista :(

Mä oon ollut just noiden ala-astejuttujen jälkeen vaan kerran rakastunut. Se oli sellasta kuumaa ja kiihkeää rakkautta, jossa riitti draamaa ja joka päättyi sydänsuruihin. Nykyisin tapailen sitä jätkää aina välillä ja ollaan kuin vanha aviopari. Jatketaan toistemme lauseita, söpöillään sohvalla ja pilkataan toisiamme minkä ehditään. Suunnitelmana on, että jos kumpikaan ei ole löytänyt sitä oikeaa 35v mennessä, me mennään naimisiin :D

No mut palataan takas wtf -matskuun, mä oon päässy jo siitä yli.

Nykyisin tapailen sitä jätkää aina välillä ja ollaan kuin vanha aviopari. Jatketaan toistemme lauseita, söpöillään sohvalla ja pilkataan toisiamme minkä ehditään. Suunnitelmana on, että jos kumpikaan ei ole löytänyt sitä oikeaa 35v mennessä, me mennään naimisiin :D

Ettekö kertaakaan ole ajautuneet "siihen" hommaan?

Mä taasen 15-kesäsenä seurustelin kolmen tytsyn kanssa samaan aikaan. Olin kesätöissä puuhamaassa :D. No tietäähän sen miten siinä käy, kun saivat tietää toisistansa. Mä en osannu päättää ja kiltti :evil: kun olen, annoin itsestäni kaikille...Juu juu sika jo nuorena, tiedetään. Mutta kun naiset on niin ihania. Haluaa kaikki...

Back
Ylös Bottom