Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuules homo se on semmonen homma että mä lähen kaupunkii ja mene sinä nukkumaan :dance2: :DHomot kuulkaas, se on nyt sellanen juttu että taidan lähteä nukkumaan...
Kohtuullisen vangitseva video..Kyllähän sitä vois vähän.. ;) vähän ja vähän! :D
http://www.youtube.com/watch?v=pfp_1BkdLxk&feature=related

Muistuttaa tuossa kuvassa vähän Voicelan Jukka Rossia.http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/18/27/0000041827_20070801145029.jpg
Gossip Girlin Chuck..... PANISIN <3
Prayer itsehän pukeudut vain niihin paskaisiin verkkareihin ja verkkopaitaan/wifebeatteriin joka päivä? ;) Koko komeuden kruunannee Karjala-lippis lippa kohti taivasta sojottaen.Fruittari ^^
En ole menossa.Onko kettään menossa ilosaareen nyt viikonloppuna?
Et osaa quotata. Saapas.
Oot sä sen joskus nähnytkin ja kehuit kovasti. Et vaan muista. Oot ollu sekavassa olotilassa kaiketi. Mulla on lävistetty ties mitkä pleissit!
hähähähähä

Pelkkää paskaahan täällä on jauhettu..Voi lollero mitä juttuu työ ootte pistäny tässä kahen päivän aikana!![]()
Todellakin! :haart:Brick'n'Lace![]()
Menetän toivoni nykynuorisoon :wtf:Gossip Girlin Chuck..... PANISIN <3
HĂĄttis sellanen![]()
Hyi hitto! Ällöttäviä moiset miehet.Mä oon aina kuvitellut että se on lähinnä miesten heittämä vitsi että nuoret naiset kiinnostuisi homon/androgyynin näköisistä romanttisista ja naisellisista, Siperian arotuulen nussimista vinkuheinistä, mutta perkele.
Menetän toivoni nykynuorisoon :wtf:
Mä oon aina kuvitellut että se on lähinnä miesten heittämä vitsi että nuoret naiset kiinnostuisi homon/androgyynin näköisistä romanttisista ja naisellisista, Siperian arotuulen nussimista vinkuheinistä, mutta perkele. Ekaa kertaa olen väärässä.
Alyssa. Häpäiset Pakkiksen naiset... :(
Mun on äkkiä pelastettava tilanne jollain OIKEESTI suht hottiksella miehellä:
![]()
Normaalisti homon/androgyynin näköiset eivät tosin vetoa (poikkeuksena Placebon Brian Molko nuorempana).
Hyi hitto! Ällöttäviä moiset miehet.
Kuvailit Eve just mut. ;)

No onneks en oo kaikkialta pieni... ;)Näääääääh.
Soot kiree ja lihaksikas pikku enkuli![]()
Tässä sulle MEE kohtalaisen hottis MIES ! Ole Hyvä...
Anteeksi :( Tossa Chuckin näyttelijässä vaan on sitä jotain... Sellanen kusipää-look ja se katseNormaalisti homon/androgyynin näköiset eivät tosin vetoa (poikkeuksena Placebon Brian Molko nuorempana).
Ja kyllä mä totakin panisin![]()
Gay-look, nörtti-look, kynis-look ja vässykkä-look kyllä löytyy mutta että kusipää-look? :lol2: