Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaunista, Solidi, kaunista..

Fuhrer; 18,8 Posts per Day... Kunnioitettavaa :eek: Ehditkö missään välissä viettää vapaa-aikaa? Pohdiskele muuten kannattaako Even kanssa leikittelyä jatkaa. Sehän syö sut elävältä! Tosin olin jo viestissä 6525 sitä mieltä ettet ikinä opi..

No ei ollutkaan, mutta kaikkea täytyy kokeilla. 2m + n olis ollu varmaa hauskempaa, siihen vaa varmaan vaikeempi saada osallistujia :D

Ei välttämättä.

Hah, julmaa niin julmaa...

E: Misukalla hyvä peppu!

Tietysti on.

Älä vaadi jos et ole varma kestätkö seuraamuksia. :D

Mä kestän mitä vaan. ;)

Tässä aiheeseen sopiva ruinaushaiku kaikille haikeille haikuajille:

"Päästäisitkö mut
Pinkkiin ponitalliisi
Siellä lämmin"

Aww SolidVaimoki <3

Ikävää, että jouduit luopumaan Charger:ista
Oliko rakkautta ensi silmäyksellä ja sitten katkera ero?
Olihan se rakkautta heti, sydämeni osuman sai kun 440 lauloi tuutulaulua. Ero oli katkera, mutta pakko oli luopua. Sen on parempi nykyään, sai hyvän kodin parin hemi-vehkeen vierestä..

No ei voi olla vaikeempaa saada järjestettyä kahta miestä.

Jotkut miehet tuppaa olemaan turhan omistushaluisia/mustasukkaisia/homokammoisia, etteivät moiseen ihan heti lähtisi. Toki olisin enemmän kuin iloinen, jos löytäisin poikkeuksia :D

Kaunista, Solidi, kaunista..

Fuhrer; 18,8 Posts per Day... Kunnioitettavaa :eek: Ehditkö missään välissä viettää vapaa-aikaa? Pohdiskele muuten kannattaako Even kanssa leikittelyä jatkaa. Sehän syö sut elävältä! Tosin olin jo viestissä 6525 sitä mieltä ettet ikinä opi..

mul on vapaa-aikaa ehkä vähän liiakskin :rolleyes: MEE on oikeesti kiltti ku koiranpentu, kunnon lapanen.
En kyl opikkaan, se on ihan totta :dance:

Jotkut miehet tuppaa olemaan turhan omistushaluisia/mustasukkaisia/homokammoisia, etteivät moiseen ihan heti lähtisi. Toki olisin enemmän kuin iloinen, jos löytäisin poikkeuksia :D

Täältähän niitä löytyy kokeilunhalusia nuoria miehiä pakkikseltaki vaikka kuinka. Kuinka vaikeaa se voi olla? :D

Tais mennä pieleen toi sun quottaus :D

Joo meni näköjään. :D Tarkoitin että kestätkö sä? Alyssa väitti että kestää, hänelle pointsit siitä. :)

niin kauan ku siin ei oo elämiä tai yrjöä ni mä oon messis. Eläimistki voidaan neuvotella :hyper:

Back
Ylös Bottom