Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oooh. Kovan luokan herutusta taas ilmassa. Tää ei todellakaan oo enää pitkään aikaan ollut What the fuck-ketju, vaan What to fuck :D
Joo. Teinipoikien typeriä (ei-oivaltavia) yrityksiä iskeä naisia suoraan peräsuoleen pikkupippeleillään.

Joo. Teinipoikien typeriä (ei-oivaltavia) yrityksiä iskeä naisia suoraan peräsuoleen pikkupippeleillään.

Auts. Aika viiltävää analyysiä. Saatat loukata pikkupippeleitä :evil:

...

Kannattaa varmuuden vuoksi ottaa PrtSc tosta Misukan avatarista jos mieli muuttuu ;)

missä kaikki muuten oikeesti on ollu viime aikoina?
Reinon mamma on löytäny sen postaukset ja anto kotiarestia :D

Reinzell on ollu tässä melkeen viikon vapaalla. Tulee huomenna, älä kuole ikävään. Odottavan aika on pitkä mutta... Just hang in there buddy!

Hmmmm... Hmmm... *miättii*

Äh... emmä keksi.

Keksit vielä jonain päivänä. :)

Itse toivoisin moisia avatareja enemmänkin pakkiksen naisilta.

Auts. Aika viiltävää analyysiä. Saatat loukata pikkupippeleitä :evil

Meinasin muuten loukkaantua, mutta putosin pois laskuista tuossa "pikkupippeli" kohdassa. :D

en ois pitempään kestänykkään ees :D

Onneks meillä on toisemme. Autetaan ystävää hädässä. Mut heti ku Reinzell tulee takas ni puhalletaa peli poikki. Sit voidaan taas keskittyä toistemme sijaan siihen!

Meinasin muuten loukkaantua, mutta putosin pois laskuista tuossa "pikkupippeli" kohdassa. :D

Emmä sitä sanonut vaan Columbu...

Onneks meillä on toisemme. Autetaan ystävää hädässä. Mut heti ku Reinzell tulee takas ni puhalletaa peli poikki. Sit voidaan taas keskittyä toistemme sijaan siihen!

joo, aloinki jo kyllästyy suhun :D

joo, aloinki jo kyllästyy suhun :D

Vitut. Tota ei usko kukaan. Ei ees vitsinä. Toi on vaan sun defenssimekanismi, yrität ehtii ensin koska tiedät että sä oisit niin jätetty huomenna.

Mut annan sun luulla ja kuvitella et dumppaat mut. Oikeesti mä jätin sut jo enneku ees otin sut!

:evil:

Vitut. Tota ei usko kukaan. Ei ees vitsinä. Toi on vaan sun defenssimekanismi, yrität ehtii ensin koska tiedät että sä oisit niin jätetty huomenna.

Mut annan sun luulla ja kuvitella et dumppaat mut. Oikeesti mä jätin sut jo enneku ees otin sut!

:evil:

tais mennä vähän erilailla, sä oikeen anoit et voinko leikkii sun kaa ees vähän aikaa. Ja mä herrasmiehenä suostuin sillä ehdolla et tiskaat ja imuroit, ja sä suostuit. Ei mul ollu aikomustakaan sua pitää pitempää aikaa, pitää vaan vaihtaa lelua nyt ;)

On. Haluutko lipasta?

Ei kiitos, mutta ihan kiva pylly :thumbs:

Mun pitää varmaan kohta oikeesti lukea tuo kirja, kun hehkutat sitä noin :)

Todellakin. Tosin varoituksen sana näin etukäteen, se oikeasti korruptoi. "The body sins once, and has done with its sin, for action is a mode of purification.Nothing remains then but the recollection of a pleasure, or the luxury of a regret. The only to way to get rid of a temptation is to yield to it."

Tähän väliin jotain ihan oikeaa WTF-kamaa. :wtf:

Back
Ylös Bottom