Ah. Tylyä :hyvä:
Jotenkin sitä aina vaan nauttii näistä kunnon pakeista.
Hihiii :D
Ei kiitos, mutta ihan kiva pylly :thumbs:
aijaha, että sitä ollaan noinki rajoittuneita :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah. Tylyä :hyvä:
Jotenkin sitä aina vaan nauttii näistä kunnon pakeista.
Ei kiitos, mutta ihan kiva pylly :thumbs:
tais mennä vähän erilailla, sä oikeen anoit et voinko leikkii sun kaa ees vähän aikaa. Ja mä herrasmiehenä suostuin sillä ehdolla et tiskaat ja imuroit, ja sä suostuit. Ei mul ollu aikomustakaan sua pitää pitempää aikaa, pitää vaan vaihtaa lelua nyt ;)
Ette saa.

Kumminkin haluisit.
Mulle riitti 2n + m kertakokeilu :D Ihan kivaa oli tosin.
Ei kaikki suinkaan ole noin rajoittuneita täällä.![]()
turha yrittää pelastella enää, myöhästä. Jos oikeen kauniin kukkakortin mulle väsäät ni saatan päästää sut joskus käymään vielä.
Niin no joo... ymmärränhän mä. Olin sulle pikkusen liian raju nainen, ja sua pikkusen sattui... Nyt pitäis lepytellä suklaalla, kukkakortilla ja runoilla ja puhaltaa sun pipiin?
Pysy vaan tissiposki omies seurassa. Selkeestikään ei rahkeet riitä... :whip:
No ei varmasti :D Usko pois.![]()
Riippu ihan päivästä ja säästä, joskus ei ollenkaan, mutta tänään 50km pelkkää korttelirallia.Paljos tulee ajettua päivässä? (Noin suurin piirtein)
Jos on kesätöitä ni hyvinhän nuo bensat saa maksettua.. itellä ei ole menopeliä, eikä kesätöitä :(
Been there, done that. Ei kovin kummosta mun mielestä. Mä tosin pokasin omaan tuollaiseen kokeiluuni mukaan sen toisen mimmin.
Pysy vaan tissiposki omies seurassa. Selkeestikään ei rahkeet riitä... :whip:
Yamaha Dt vm. 2007 Gianellin teharillamikä piikki löytyy pillu-majorilta? :dance2:
Vaadin todisteita.
2m + n olis ollu varmaa hauskempaa, siihen vaa varmaan vaikeempi saada osallistujia :D
mikä piikki löytyy pillu-majorilta? :dance2:
Pillu Majuri sanoi:Yamaha Dt vm. 2007 Gianellin teharilla