Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ahahahahhaha äiti toi mulle äsken kaakaota ja rivin suklaata, näytin kuulemma niin surkealta kun nyhjään tässä sohvalla läppäri sylissä ja katon telkkaria :D

ahahahahhaha äiti toi mulle äsken kaakaota ja rivin suklaata, näytin kuulemma niin surkealta kun nyhjään tässä sohvalla läppäri sylissä ja katon telkkaria :D

Awwww :haart:

Tulee ihan lapsuus mieleen. Tollasta tapahtu mullekin... mut siitä on vaan... ööö... ainakin 17 vuotta aikaa...

Piru vie ku oot tarkka!

No ei ollu läppäri, tais olla joku Sinä&Minä-lehti :D

Mäkin oon lukenu Sinä&Minää! Kadehdin aina niitä, jotka kirjotti niitä novelleja sinne. Olisin itekkin halunnut olla niin "hyvä" kirjoittamaan :D Myöhemmin tuli sitten Demi ja nyt Cosmopolitan. Seuraavaksi varmaan Kodin Kuvalehti.

Äiti kärrää sen aikaisen pc:n syliin.. Voi Memmu parkaa.:D

Mä kun luulin et sä luit vaan jotain Reginaa ja Rattolehteä.

Mulla oli eka tietokone kun täytin 18v. Sillo ku olin 12v niitä ei ollu ees keksitty vielä!
Reginaa mä oikeesti luin... :D Keksin ton Sinä&Minän tohon ku en kehannu sanoo. Reginastakin luin vaan ne "Naisten unelmia" ja pikkarit kostu.

Mulla oli eka tietokone kun täytin 18v. Sillo ku olin 12v niitä ei ollu ees keksitty vielä!
Reginaa mä oikeesti luin... :D Keksin ton Sinä&Minän tohon ku en kehannu sanoo. Reginastakin luin vaan ne "Naisten unelmia" ja pikkarit kostu.
Hah. :D

Mullakin kastu pikkarit kun luin niitä "unelmia".

"I think I've been asleep most of my life"
"Me too"

MIKSEN MÄ IKINÄ TAPAA JOTAIN ORLANDO BLOOMIA JA SITTEN JUTTELE SEN KANSSA TUNTIKAUSIA PUHELIMESSA ELÄMÄN IHMEELLISISTÄ ASIOISTA?

Epäreilua :(

Nyt huijaat! Kyllä mulla oli sellanen tosi vanha Apple kun olin 11-12-vuotias. Paitsi et voiko sitä ees kutsua tietokoneeks :D.....

Mitä hompit?

No vittu ku toi Gaius Baltar on pressana ja Bill joutu pakenee Leen kaa johonki. Voi vitun baltar ja cylonit .

Nyt huijaat! Kyllä mulla oli sellanen tosi vanha Apple kun olin 11-12-vuotias. Paitsi et voiko sitä ees kutsua tietokoneeks :D.....

No aivan. Ei niitä voinu kutsuu tietokoneiksi. Mitään internettiäkään ollut. Leikittiin kävyillä ja kouluun hiihdettiin kesät ja talvet -30 asteen pakkasessa susien ulvoessa.

semmost. vois juoda oluen jos olis.

Hitto että osaa olla olo, pää on aivan sekasin...

Back
Ylös Bottom