Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos käytetään samoja ni käytetäänkö jopa yhtäaikaa?
Vois olla kohtuu irstasta... :D

Ilman muuta käytetään, minusta rakkautta täytyy jakaa niin paljon kuin suinkin. :D Mitä irstaampaa sen parempaa. :dance2:

Jaa'a, jottain sie muistaakseni höpötit :D taisit olla jossai klubilla sillo.
itelläki vähän pimeetä perjantai ja eiline nii en osaa kyllä tarkallee sanoa

Heh:D

Tiedättekö mitä?

Ettepä teidäkkään. Jumalaa ei ole olemassa ja hyviä tekoja ei palkita. (Osa saattoi kyllä jo tietää tämän)

Äijää selkeesti nyt kaivelee jokin.

Hoihoi, onko ollu darranen sunnuntai? Itsellä ei ollu olleskaa darraa :hyvä:

Hoihoi, onko ollu darranen sunnuntai? Itsellä ei ollu olleskaa darraa :hyvä:

Mulla on ikävä darraoloa :/ Tipattomuutta ja savuttomuutta takana nyt tasan 2 viikkoa :D

Ei helevetti millasta juttua tääl on taas pidetty yllä koko vkl :D :lol2:
Ite olin isän ja sen veljien kans paatil, kattelemas et kuinka viina valuu alas..

Mä oon pannu vahingossa joskus -91 syntynyttä :wtf: tosin sain tietää sen vasta jälkeenpäin ja vaikka olen itsekin tosi nuori, oli se silti järkytys. Ysiykköset on niin pikkusia.
pelottavinta oli, että se oli parempi ku moni vanhempi

e. siis sain tietää iän jälkeenpäin, en sitä et olin pannu sitä :D
It wuz meee.. wana try me again? :)

Ai sä se olit :wtf: Joo sano aika ja paikka vaan, olit just hauskaa seuraa :D :D
Raumalta valitaan joku kivan näkönen pusikko. Saat ite valita mikä pusikko :haart:
Mä olen aina hauskaa seuraa, jos siis sen tarvetta on, ni yhteyttä vaan meikäläiseen ;)

e. ja aikana heti kun neidille käy..

Mulla on ikävä darraoloa :/ Tipattomuutta ja savuttomuutta takana nyt tasan 2 viikkoa :D

Ikävä darraoloa :wtf:? Eihä sitä oloo voi olla ikävä, vaan känniä :dance:. Savuttomuushan nyt on iha hyvä asia ;)

Raumalta valitaan joku kivan näkönen pusikko. Saat ite valita mikä pusikko :haart:
Mä olen aina hauskaa seuraa, jos siis sen tarvetta on, ni yhteyttä vaan meikäläiseen ;)

e. ja aikana heti kun neidille käy..

Jees, soittelen ku eksyn sinne päin :D oot kyllä hiukan nuori mutta virheiden uusiminen on mun erikoisalaa :rolleyes:

e. Jekku, on mulla känniäkin ikävä :D Mutta darra on jotenkin niin ihana olotila, koska silloin saa ihan hyvällä omallatunnolla vaan olla. Ja kaikki on tosi kurjaa. Sitten kun se häipyy, kaikki tuntuu taas tuplasti kivemmalta. Ja darramakoilu on kivaa (eli siis ihan vaan makoilla joko jonkun kainalossa tai sitten erillään, tärkeintä on yhdistävä tekijä eli darra).

Jees, soittelen ku eksyn sinne päin :D oot kyllä hiukan nuori mutta virheiden uusiminen on mun erikoisalaa :rolleyes:
Loistavaa, mun puhelinnumerohan on sitten se kaikille tuttu 0700-123123. Vai että nuori.. vuoden nuorempi kun sä! Virheitä tehdään toistettaviksi :)

Kuis täällä näin hiljasta on..? Eikö muka kukaan ole paikalla?

Mä olen paikalla vähän on ja off. Katon Elizabethtownia neloselta :) Orlando Bloom :kuola:

Hyi helvetti tuli paha olo.. Söin 2 isoo pötkylää makkaraa, broileria ja 5 uutta perunaa sit sen jälkee viel jälkkäriks puol litraa jäätelöö :D

Edittiä: Kattelen kans mikko0o tota lehvaa mikä tulee subilta, vaikuttaa kyl iha hyvält..

Ihunaa.. :) Vois periaatteessa itekkin ruveta kattomaan leffaa. En kylläkään tuota, vaan sitä mikä tulee subilta.

Back
Ylös Bottom