Basic! --> nyt katteleen, morjensMikä leffa tänään tulee?
Mitäs mitäs??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Basic! --> nyt katteleen, morjensMikä leffa tänään tulee?
Mitäs mitäs??
ahahahahhaha äiti toi mulle äsken kaakaota ja rivin suklaata, näytin kuulemma niin surkealta kun nyhjään tässä sohvalla läppäri sylissä ja katon telkkaria :D
Oliko evelläkin läppäri sylissä 17 vuotta sitten??
Piru vie ku oot tarkka!
No ei ollu läppäri, tais olla joku Sinä&Minä-lehti :D
Äiti kärrää sen aikaisen pc:n syliin.. Voi Memmu parkaa.:DÄiti kantoi syliin kaakaot ja 64:sen jatkoroikalla:whip:
Mä kun luulin et sä luit vaan jotain Reginaa ja Rattolehteä.Piru vie ku oot tarkka!
No ei ollu läppäri, tais olla joku Sinä&Minä-lehti :D
Äiti kärrää sen aikaisen pc:n syliin.. Voi Memmu parkaa.:D
Mä kun luulin et sä luit vaan jotain Reginaa ja Rattolehteä.
Hah. :DMulla oli eka tietokone kun täytin 18v. Sillo ku olin 12v niitä ei ollu ees keksitty vielä!
Reginaa mä oikeesti luin... :D Keksin ton Sinä&Minän tohon ku en kehannu sanoo. Reginastakin luin vaan ne "Naisten unelmia" ja pikkarit kostu.
Nyt huijaat! Kyllä mulla oli sellanen tosi vanha Apple kun olin 11-12-vuotias. Paitsi et voiko sitä ees kutsua tietokoneeks :D.....Mulla oli eka tietokone kun täytin 18v. Sillo ku olin 12v niitä ei ollu ees keksitty vielä!
Mitä hompit?
. Kohta vois painua kyl unten maile..Nyt huijaat! Kyllä mulla oli sellanen tosi vanha Apple kun olin 11-12-vuotias. Paitsi et voiko sitä ees kutsua tietokoneeks :D.....