Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

totta, saatto pieni kateus iskeä niille päälle. Oisin ottanu kiinni ja tehny niistä poronsarvijauhetta, sit ois ollu lapin eläinkanta pulassa :D

Ei pitäs treenata täyzii tauon jälkeen: Melkein joka liikkeessä verta nenästä ja treenin jälkeen salin vessaan laattaamaan. Äijä olo.

Kävin yläkerrassa. Meinasin kaatua kymmenkunta kertaa matkalla alas. En enää mene sinne.

Miten ihmees juhlien järjestelyyn menee näin paljon aikaa, sitä hemmetin vaivaa ja tietty rahaa?? Tän pitää kyllä olla sitten sen kaiken arvoista ja tulla vähän enemmän kuin pelkkää lämmintä kättä, vaikka ei siinäkään mitään vikaa ole....:rolleyes: Mä oon vaan ihan väsy jo valmiiksi....

Katoin just Rocky 3:n :kuola: Nyt katon Bruce Almightya. Sen jälkeen vois kattoo kolmosen leffan.
Ihanan aivotonta.

Ihanan aivotonta.

Kohta meikäläisellä ei ole kyllä aivoja. Koskenu neljä päivää putkeen ihan saatanan kovasti päähän. Ei mitään järkee. Yrittäny buranaa ja vaikka mitä "aspiriini, auttaa sinne minne koskee" ottaa. Mut ei. Mitä tää on? Ei normaalia ainakaan. :curs:

Mullakin koskee nykysin iltasella päähän kun alkanu duunissa käymään, veikkaan ettei tule tarpeeks juotua. Ei jaksais salillekkaan yhtään:down:

Kohta meikäläisellä ei ole kyllä aivoja. Koskenu neljä päivää putkeen ihan saatanan kovasti päähän. Ei mitään järkee. Yrittäny buranaa ja vaikka mitä "aspiriini, auttaa sinne minne koskee" ottaa. Mut ei. Mitä tää on? Ei normaalia ainakaan. :curs:

Auts, mee lääkärille :( Reseptilääkkeitä sit vaan nassuun, hiukan enemmän tehoo ku buranissa (otin muuten vahingossa yks päivä aamulla kolmiokipulääkkeen antibiootin sijaan. Ihmettelin miks oli niin turta ja raskas olo...)

Mulla särki intissä kuusi päivää putkeen päätä. Kaikki alkoi kun oksensin huonon olon ilmaannuttua. (En kännissä tai krapulassa). Kaksi yötä olin varuskuntasairaalassa. Sain kaikkia mahdollisia lääkkeitä joiden ansiosta nukuin vuorokauden. Päänsärky vaan ei kadonnut. Muutaman päivän kuluttua se katosi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.

Mulla särki intissä kuusi päivää putkeen päätä. Kaikki alkoi kun oksensin huonon olon ilmaannuttua. (En kännissä tai krapulassa). Kaksi yötä olin varuskuntasairaalassa. Sain kaikkia mahdollisia lääkkeitä joiden ansiosta nukuin vuorokauden. Päänsärky vaan ei kadonnut. Muutaman päivän kuluttua se katosi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.
Mulla kävi vähän samalla lailla. Vielä Joulu-gineksessä. Paikalla ei tietenkään ollut lääkäreitä, jotta olisin saanut jotain kunnon lääkkeitä. Ihan käsittämätön kipu, ihan tyhjästä.

Nyt alkaa vähän krapula hellittään.. vitun Reino.. en lähe enään ikinä sen kans mihkään. ei vais :)

Back
Ylös Bottom