E: Ja yritin yhen hotellin pihalla jahdata paria poroa mut paskiaiset on pikkasen mua nopeampia etenemään :jahas:
Ne näki sun erektion, ja se siivitti niiden menoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
E: Ja yritin yhen hotellin pihalla jahdata paria poroa mut paskiaiset on pikkasen mua nopeampia etenemään :jahas:
Mä oon vaan ihan väsy jo valmiiksi....
Nyt katon Bruce Almightya. Sen jälkeen vois kattoo kolmosen leffan.Ihanan aivotonta.
Kohta meikäläisellä ei ole kyllä aivoja. Koskenu neljä päivää putkeen ihan saatanan kovasti päähän. Ei mitään järkee. Yrittäny buranaa ja vaikka mitä "aspiriini, auttaa sinne minne koskee" ottaa. Mut ei. Mitä tää on? Ei normaalia ainakaan. :curs:
Ei jaksais salillekkaan yhtään:down:
Mulla kävi vähän samalla lailla. Vielä Joulu-gineksessä. Paikalla ei tietenkään ollut lääkäreitä, jotta olisin saanut jotain kunnon lääkkeitä. Ihan käsittämätön kipu, ihan tyhjästä.Mulla särki intissä kuusi päivää putkeen päätä. Kaikki alkoi kun oksensin huonon olon ilmaannuttua. (En kännissä tai krapulassa). Kaksi yötä olin varuskuntasairaalassa. Sain kaikkia mahdollisia lääkkeitä joiden ansiosta nukuin vuorokauden. Päänsärky vaan ei kadonnut. Muutaman päivän kuluttua se katosi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.