Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ne on kyl aika makeita. Ja tyhmiä. Tääl on kyl aika makeita paikkoja. Tänään käytiin yhen tunturin huipulla kahvilla yms.
Ei ihan jokapäivä tuu nähtyä etelässä.

E: Ja yritin yhen hotellin pihalla jahdata paria poroa mut paskiaiset on pikkasen mua nopeampia etenemään :jahas:

hahah, siistii :D Niin miks oot siellä? Ihan lomailemassa? Ei kai siellä lasketella voi tähän aikaan ?

e. tuu ihmeessä joskus turkuun, voin esitellä jokilaivoja :D

Turku on kyl paska paikka.

Oli hauska leffa toi Big Lebowsky mikä tuli tos hetki sitte subilta.

hahah, siistii :D Niin miks oot siellä? Ihan lomailemassa? Ei kai siellä lasketella voi tähän aikaan ?

e. tuu ihmeessä joskus turkuun, voin esitellä jokilaivoja :D

yks kaveri muutti tänne, jäin sit pariks päiväks muuton jälkeen hengailee ja treenaa tänne :D
ps. tääl on 24 ollu lämpöä et toi laskettelu ois aika hankalaa ;)
Lähetäänkö kaljottelemaan joku viikonloppu oikeen kunnolla? :D
Oon käyny siellä pari kertaa, ja kummallakaan kertaa en oo kerenny tutustuu koko kaupunkiin oikeestaan yhtään :(

yks kaveri muutti tänne, jäin sit pariks päiväks muuton jälkeen hengailee ja treenaa tänne :D
ps. tääl on 24 ollu lämpöä et toi laskettelu ois aika hankalaa ;)
Lähetäänkö kaljottelemaan joku viikonloppu oikeen kunnolla? :D
Oon käyny siellä pari kertaa, ja kummallakaan kertaa en oo kerenny tutustuu koko kaupunkiin oikeestaan yhtään :(

Kuulostaa hauskalta, aika spontaania :) ja jooo... öö.. niin niillä taitaa siellä pohjoisessa olla kans kesä, kyllähän mä sen tiesin :rolleyes:
Joo mennään vetää perseet :D Siinä näkee sitten samalla parhaat menomestat sekä parhaat kebupaikat :D

Kuulostaa hauskalta, aika spontaania :) ja jooo... öö.. niin niillä taitaa siellä pohjoisessa olla kans kesä, kyllähän mä sen tiesin :rolleyes:
Joo mennään vetää perseet :D Siinä näkee sitten samalla parhaat menomestat sekä parhaat kebupaikat :D

tottakai sä tiesit, en epäilly hetkeäkään.. :rolleyes:

Koskas mennään? Mietityttää vaan että pysytkö sä ees mun kyydissä.. mä kestän joskus kolmekin siideriä ennenku alkaa puhe sammaltaa :D

E: ja porukka on täällä tosi rentoa. Oon käyny tossa kunnan salilla, ni se vahtimestari on aika lungi jätkä, sano vaan et jos ei sitä näy ni saa mennä ilmaseks treenaa :D
Ja kaveri anto mun treenaa eilen yliaikaa ku en ois muuten kerenny tehä kaikkia sarjoja. :thumbs:

Karkkia :urjo:

Tekis mieli jotain mis on valkosipulia :kuola:

tottakai sä tiesit, en epäilly hetkeäkään.. :rolleyes:

Koskas mennään? Mietityttää vaan että pysytkö sä ees mun kyydissä.. mä kestän joskus kolmekin siideriä ennenku alkaa puhe sammaltaa :D

MÄ JUON KENET TAHANSA ÄIJÄN PÖYDÄN ALLE ! :whip:

että niin. Karpalolonkeroa, ehkä yks laittikoffi, paaaaljon tequilaa ja vodkabatterya. Noilla mä pärjään pitkälle.

e. niin ja ihan sitten kun raahaat ahteris tänne. tai siis sinne. eli siis sen jälkeen kun olen itekkin turussa. ja parantunut. :D

MÄ JUON KENET TAHANSA ÄIJÄN PÖYDÄN ALLE ! :whip:

että niin. Karpalolonkeroa, ehkä yks laittikoffi, paaaaljon tequilaa ja vodkabatterya. Noilla mä pärjään pitkälle.

e. niin ja ihan sitten kun raahaat ahteris tänne. tai siis sinne. eli siis sen jälkeen kun olen itekkin turussa. ja parantunut. :D

toihan kuulostaa melkein haasteelta..
millos palaat takas turkkuseen oikeen?

Valkosipulipastillit ois jees. Onkohan semmosia kukaan keksiny?

toihan kuulostaa melkein haasteelta..
millos palaat takas turkkuseen oikeen?

3.8 loppuu sairasloma, en tiedä yhtään saanko sit heivata kepit pois sillon vai mitä se tarkottaa... joskus elokuussa kuitenkin, viimeistään kun koulut alkaa.Keppien kanssa en uskalla ottaa kulaustakaan, vois olla neiti jossain ojan pohjalla aika pian :D

- Saanko mennä tupakalle?

- Et saa.
- Miksen?
- Koska alyssa ei saa polttaa niin et saa sinäkään. Takas töihin siitä.
- No höh.

Back
Ylös Bottom