Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä raumalla sitten taas kaikilla on just ne samat vaatteet joita näistä vähistä vaatekaupoista saa. Ykköskauppana taitaa olla "Hollywood".
Kai säkin tänne raumalle poikkeat aina silloin tällöin? Voin pistää kaffepannun kuumaks ;)

e. Käväsen suihkussa ja sitte tuun taas tänne..

Toki, seuraavaksi tuun varmaan hakemaan auton sieltä :D Jostain syystä äiti haluaa, että mun auto ostetaan raumalta eikä turusta, mikä olisi miljoonasti helpompaa... kai sillä on jotain tuttuja :jahas: Nii että ilmoittelen sitten ni mennään ajelemaan :D

Alyssa, miten meni suihkussa?

WTF-miitissä, turussa, harrastamassa sodomiaa.

Alyssa, miten meni suihkussa?

Hyvin, mun hiukset tuoksuu nyt kookokselle :haart: ja äiti vaihto haavoihin laputkin, tässä tuntee itsensä ihan uudesti syntyneeksi.
Ja ei, mulla ei ollut taikasauvaa mukana :jahas:

Hyvin, mun hiukset tuoksuu nyt kookokselle :haart: ja äiti vaihto haavoihin laputkin, tässä tuntee itsensä ihan uudesti syntyneeksi.
Ja ei, mulla ei ollut taikasauvaa mukana :jahas:

No hö, mä jo niin odotin...:(

Mitä reppana itse?

Koko päivän oon koneen ääressä odottanut, että sä tuut Pakkikselle.
No voi sua.

Mul on iso pullo kokista ja sit pitäis kattoo sellanen leffa, kun Mami hoitaa.

ehkä pääsen pukille tänään.. voi kyllä olla että sängyssä on ISo Japanin lippu tuokion päätyttyä..

Siistiä. :thumbs:

Kuuntelen parhaillaan Frank Sinatraa ja tutkiskelen Wikipediasta proto-indoeurooppalaista mytologiaa.

Ja yrität vaikuttaa fiksulta :jahas:

Joo, se tässä on päällimäisenä tarkoituksena.
Kylläjoo. Mistäs niin päättelit, tuosta edellisestä viestistäkö?

Tutkitko keinoja millä tavalla itse voit jäädä historiaan ja olla osa mytologiaa...?

Oon vain yhdessä asiassa sen verran lahjakas, että voisin jäädä sen ansiosta historiaan. Todennäköisesti en kuitenkaan tule jäämään. Ei 2000 vuoden päästä kukaan muista Columbua eikä musta oo tullut mitään myyttistä hahmoa tulevaisuuden kansantaruihin.

Katsoin joku aika sitten Zeitgeist-leffan, jossa puhuttiin eri kansojen mytologioista ja niiden yhteyksistä kristinuskoon. Nyt huomaan, että puolet "dokumentin" jutuista oli täyttä paskaa.

Kylläjoo. Mistäs niin päättelit, tuosta edellisestä viestistäkö?
Olen saanut sinusta sellaisen kuvan. Jossain täällä olet höpötellyt historiallisista asioista. Ehkä jonkun profiilissa.. muistaisin lukeneeni.. :confused:

Minuakin kiinnostaisi hirveästi tietää historiasta, mutta en oikein tiedä mitään teoksia mistä kannattaisi aloittaa.. :P

Back
Ylös Bottom