Columbu
Homo Reus
Ei pillereistä tuu krapulaa ;)Onko krapula?
Vaikka eihän Prayer.. niitä pillereitä...
...
Höömenta Dinho!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pillereistä tuu krapulaa ;)Onko krapula?
Vapaapäivä. Oon pyhittänyt tän päivän laiskottelulle. Entäs itse, ootko lomalla?Kaikki keijot täällä taas lauteilla, keskellä päivää :dance: onko teillä loma tai jotain..?
Mun piti eilen mennä puntille, mut sit mä meninkin tutun kanssa terassille juomaan kaljaa.
No hyi mikä rillirousku :urjo: :D Enkä ikinä pitäis noin rumia bootseja ;)
Jalka voi hyvin, opin pikku hiljaa elämään sen kanssa![]()
:thumbs:
Vapaapäivä. Oon pyhittänyt tän päivän laiskottelulle. Entäs itse, ootko lomalla?
:jahas:
tee Alyssa vaikka vähän kaikkee... yks juttu tosta sulta oli jäänyt pois, vai etkö kehdannu sitä laittaa?
:D
Mä valitsen noista Alyssan vaihtoehdoista a+c+d+puntti.
Vois ehkä lukeakin jotain, yks mielenkiintoinen kirja on kesken.
Mä en käsitä mikä mulla on? vituttaa ihan saatanasti.Ihme, DInho nöyyyyyyy...
:haart::thumbs:
Mitkä sun tavoitteet on punttaamisen suhteen? Näyttää hyvältä, hoikistua, kasvattaa lihaksia, saada voimaa, vai kaikkia näitä?Mäki haluun puntille :( Mietin kyl just et vois alkaa tekemään jotain hillittömiä käsitreenejä ajankuluksi, sit olisin sillee kivasti yläkroppapainotteinen jonkun ajan päästä... Korvaisin tissit lihaksilla :D
Oon itsekin kuin Dorian Gray. Ehkä tuon vois lukea. Harmi vaan että tiedän loppuratkaisun (kukapa ei).Columbu laita lukulistalles seuraavaks Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray. Ehkä maailman paras kirja :haart: