Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

loma, mikä se on?

Mä oon aina lomalla, pakkohoitolomalla...

Huomenta Dinho...

Meinasin C, että P:llä vois olla henkinen krapula taas...

tanssi vaan
näin

ja laita videoo babe...

en usko muuten, että olisit hotimpi...

;)

mites jalka...?

Mun piti eilen mennä puntille, mut sit mä meninkin tutun kanssa terassille juomaan kaljaa.

Tänään meen ostaan sykemittarin. Pitää saada syke rajat missä panee, niin kunto nousee.

Ihme, DInho nöyyyyyyy...

Huomenna mennään juomaan sidukkaa sitten ..........
ja vedetään "tappiin" asti

toisiamme
:D

tanssi vaan
näin

ja laita videoo babe...

en usko muuten, että olisit hotimpi...

;)

mites jalka...?

No hyi mikä rillirousku :urjo: :D Enkä ikinä pitäis noin rumia bootseja ;)
Jalka voi hyvin, opin pikku hiljaa elämään sen kanssa :)

Mun piti eilen mennä puntille, mut sit mä meninkin tutun kanssa terassille juomaan kaljaa.

:thumbs:

No hyi mikä rillirousku :urjo: :D Enkä ikinä pitäis noin rumia bootseja ;)
Jalka voi hyvin, opin pikku hiljaa elämään sen kanssa :)

:thumbs:

Ai mikä, emmä sen kasvoja katsellut...

;)

Dinho on siis ihan kesäfiiliksissä nyt..

Tuo muija Reinon videolla olis saanut jättää rillit pois ja riisuutua jossain vaiheessa. Kiva masu ja kroppa kuitenkin, ja varmaan vaakapainissa sais hyvät rytmit aikaiseks.

Mika79 otan osaa.

No niijust :D

Mitäköhän sitä tänään tekis... vaihtoehdot on
a) syödä
b) lukea
c) kattoa telkkaa/leffaa
d) olla netissä
e) kaikkea sopivassa suhteessa

Pitäisi oikeasti lukea, koska mulla on koulujuttuja, joilla deadline on koulujen alku... mut en oikeesti jaksa :/

e. ainiin ja f) nukkua

:jahas:
se oli mun sisko...

No ei oo, jos mulla ois sisko, se ois paljon hotimpi...

tee Alyssa vaikka vähän kaikkee... yks juttu tosta sulta oli jäänyt pois, vai etkö kehdannu sitä laittaa?

:jahas:
tee Alyssa vaikka vähän kaikkee... yks juttu tosta sulta oli jäänyt pois, vai etkö kehdannu sitä laittaa?

No häh? Tai en tiedä haluunko edes tietää :D

Mä valitsen noista Alyssan vaihtoehdoista a+c+d+puntti.

Vois ehkä lukeakin jotain, yks mielenkiintoinen kirja on kesken.

Mäki haluun puntille :( Mietin kyl just et vois alkaa tekemään jotain hillittömiä käsitreenejä ajankuluksi, sit olisin sillee kivasti yläkroppapainotteinen jonkun ajan päästä... Korvaisin tissit lihaksilla :D
Columbu laita lukulistalles seuraavaks Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray. Ehkä maailman paras kirja :haart:

Mäki haluun puntille :( Mietin kyl just et vois alkaa tekemään jotain hillittömiä käsitreenejä ajankuluksi, sit olisin sillee kivasti yläkroppapainotteinen jonkun ajan päästä... Korvaisin tissit lihaksilla :D
Mitkä sun tavoitteet on punttaamisen suhteen? Näyttää hyvältä, hoikistua, kasvattaa lihaksia, saada voimaa, vai kaikkia näitä?
Columbu laita lukulistalles seuraavaks Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray. Ehkä maailman paras kirja :haart:
Oon itsekin kuin Dorian Gray. Ehkä tuon vois lukea. Harmi vaan että tiedän loppuratkaisun (kukapa ei).

Back
Ylös Bottom