Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nii ei kekään halua? Haluuks?

On kai salkkari-Tanjan tasoa?

Kuka vittu se on?

En kato tollassii keijo-ohjelmii..

Katon vaan Muumeja ja Sydämen Asialla..

Nii ei kukaa sit halunnu sitä? No kai mun on pakko ottaa.. se on moro lähen terassille!

No emmä viel mihkää lähteny kun ei tosta keijosta joka tulis hakeen kuulu mitään..

Makaaks se milffi siel sun luona ja sä trokaat sitä täällä?

Ei kyl se jossain tuol muual on..

Mut on suuri uhka, että se vyöryy sun luo munan perässä? Kui ruma se oikein on?

No asteikolla 1 - 10 jos 1 on parrakas jokinorsu ja 10 on jessica alba sanoisin että se on 8.

Miksei pipari maistu?

No kyl pipari aina maistuu mut henkilönä mamma ei niinkään :D

No mä oon sellanen homostelija että random piparia en ota vaan sillä naisellakin pitää olla merkitystä.. tosin jos oon niin humalas että en tajuu mitä teen niin...... hmm...

Joko oot korkannu?

Miten vitus sä alyssa oot mopon kyytiin eksyny? Ooks sää vähän tyhmä?

Olin nostalgisissa tunnelmissa juhannuksena. Joskus vuosia sitten pojat aina kuljetteli mua ympäri kyliä mopoilla ja kevareilla. Sit muutin pois ja nyt tulin takas moikkaamaan niitä. Ja täällä päin 1.5km on jo sellanen matka ettei sitä kävellä, jos jollain on mopo/kevari messissä. Ironisinta on, että perjantaina olin tullu kevarilla kotiin ja kuski oli ihan tuhannen tuiterissa. Lauantaina, jolloin onnettomuus tapahtui, olin pv:n kyydissä ja kuski melkein selvä, silti ekasta isosta mutkasta ulos :D

Nyt oon kotona. Käytiin taksikuskin kanssa mäkin kautta mut tuplajuusto oli PAHAA :( elämäni kamalimpia pettymyksiä, olin varautunut johonkin taivaalliseen makunautintoon. Koko aterian syömisessä kesti ~5h taukojen kanssa :D :D

Näin ferrarin:rock: Oli aika päheet äänet:P Nokia camping tais lukee kyljessä:D Joku mersu lähti paahtamaan suoralla sen perään, ois ollu hauska nähä miten mersulle ois käyny jos ferrari kuski ois lyöny kaasun pohjaan:D

Back
Ylös Bottom