Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa
Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.
Nii ei kekään halua? Haluuks?
Jesus Christ may have been able to walk on water, but Chuck Norris can swim through dry land.
Nopeus on voimaa mitä taito hallitsee.
Lihasmuisti on paras muisti.
-Vänrikki Tuominen
On kai salkkari-Tanjan tasoa?
Rajaa siguissa!
"Hyvä kunto on sika iso hauberi."
-osku
"Sad but true.
Mikähän vitun kirous leijuu Lukon ympärillä leijuu. Ihan sama kuka on valmentaja tai kuinka monta miljoonaa laitetaan sileäksi. Kentällä kurvailee lauma apinoita ja katsomossa istuu tuppisuuna 4000 mulkkua. Samaa paskaa. Aina.
Vituttaa."
Kuka vittu se on?
En kato tollassii keijo-ohjelmii..
Katon vaan Muumeja ja Sydämen Asialla..
Jesus Christ may have been able to walk on water, but Chuck Norris can swim through dry land.
-Vänrikki Tuominen
Nii ei kukaa sit halunnu sitä? No kai mun on pakko ottaa.. se on moro lähen terassille!
-Vänrikki Tuominen
No emmä viel mihkää lähteny kun ei tosta keijosta joka tulis hakeen kuulu mitään..
-Vänrikki Tuominen
Makaaks se milffi siel sun luona ja sä trokaat sitä täällä?
Rajaa siguissa!
-osku
"Sad but true.
Mikähän vitun kirous leijuu Lukon ympärillä leijuu. Ihan sama kuka on valmentaja tai kuinka monta miljoonaa laitetaan sileäksi. Kentällä kurvailee lauma apinoita ja katsomossa istuu tuppisuuna 4000 mulkkua. Samaa paskaa. Aina.
Vituttaa."
Ei kyl se jossain tuol muual on..
-Vänrikki Tuominen
Mut on suuri uhka, että se vyöryy sun luo munan perässä? Kui ruma se oikein on?
Rajaa siguissa!
-osku
"Sad but true.
Vituttaa."
No asteikolla 1 - 10 jos 1 on parrakas jokinorsu ja 10 on jessica alba sanoisin että se on 8.
-Vänrikki Tuominen
Rajaa siguissa!
-osku
"Sad but true.
Vituttaa."
No kyl pipari aina maistuu mut henkilönä mamma ei niinkään :D
-Vänrikki Tuominen
No kyl pipari aina maistuu mut henkilönä mamma ei niinkään :D
Ethän sä sitä henkilöä nussi!
No mä oon sellanen homostelija että random piparia en ota vaan sillä naisellakin pitää olla merkitystä.. tosin jos oon niin humalas että en tajuu mitä teen niin...... hmm...
-Vänrikki Tuominen
Rajaa siguissa!
-osku
"Sad but true.
Vituttaa."
Strength Coach
AMMATTILAINEN
Originally Posted by jawhead View Post
Ette te pojat haluis tänään ton milffin kun ei mua oikeen kiinnosta? Ette haluis? Haluisitteko?
tänne se numero niinku olis jo!
Ihaha! Missä jengi on? Bailaa?
Missä mä olen? No pakkiksen foorumilla! JES!
Shit, since 1990.
Oman elämänsä Taika-Jim .
Miten vitus sä alyssa oot mopon kyytiin eksyny? Ooks sää vähän tyhmä?
Olin nostalgisissa tunnelmissa juhannuksena. Joskus vuosia sitten pojat aina kuljetteli mua ympäri kyliä mopoilla ja kevareilla. Sit muutin pois ja nyt tulin takas moikkaamaan niitä. Ja täällä päin 1.5km on jo sellanen matka ettei sitä kävellä, jos jollain on mopo/kevari messissä. Ironisinta on, että perjantaina olin tullu kevarilla kotiin ja kuski oli ihan tuhannen tuiterissa. Lauantaina, jolloin onnettomuus tapahtui, olin pv:n kyydissä ja kuski melkein selvä, silti ekasta isosta mutkasta ulos :D
Nyt oon kotona. Käytiin taksikuskin kanssa mäkin kautta mut tuplajuusto oli PAHAA :( elämäni kamalimpia pettymyksiä, olin varautunut johonkin taivaalliseen makunautintoon. Koko aterian syömisessä kesti ~5h taukojen kanssa :D :D
What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do, especially in other people’s minds. When you’re traveling, you are what you are right there and then. People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road. -William Least Heat Moon // I represent to you all the things you never dared to do.
Näin ferrarin
Oli aika päheet äänet:P Nokia camping tais lukee kyljessä:D Joku mersu lähti paahtamaan suoralla sen perään, ois ollu hauska nähä miten mersulle ois käyny jos ferrari kuski ois lyöny kaasun pohjaan:D
Dinho10: "Kaikkien pitäis aloittaa elämä Janpana. Se vaan pelaa pleikkaa, runkkaa, vetää mättöö ja itkee naisista netissä.
Positiivisyys on perseestä ja perseet on positiivistä.