Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yks nuija päristeli tuossa eilen vanhahkolla (jotain ysärimallia) Ferrarilla Turun keskustassa reippailla kiihdytyksillä. Ihan kiva, mutta vihoviimeinen paikka ajella sellasella tällä hetkellä, kun asfalttia oli vielä tänään jyrsittynä sieltä täältä. Ja se melu. Ja emmä oikeasti tajua, minkä takia sitä pitää turkulaisille Tuppukylän asukeille näyttää, miten sitä menopeliä revitellään? Se antaa vain jotenkin säälittävän kuvan ajella kauppatorin ympäri lukuisia kertoja.

Ja ei, en ole kade. Ties vaikka oli vuokrattu. Toisekseen, en ikinä ostaisi Ferraria. Yliarvostetuin italialaispaskaräpellin ever. Pelkkä melu on jo seksintappaja. Mulla nuupahtaa lerssi alta aikayksikön, kun punainen pillumagneetti pärähtelee liikennevaloissa.

Siinä on hyvät äänet, sais vaan olla kovemmat:kuola: Onhan tommonen Ferrari aikamoinen munanjatke... Mieluummin kyllä hankkisin jonkin muun auton.

no moro jätkät.. täs kuuntelen mansonii

yritin myydä mut ei ostanu...... no koht on sauna valmis ...l tuuttekst tänne?

Seittemän vuotta vanhaa ettania? Ei kai sähkösauna?

pistäkääs pojat pahinta dimmuuu mitä keksitte!!!!

Miks elämä on näin perseestä. Kävi taas kutsu porealtailemaan, saunomaan ja harrastamaan villiä seksiä, mutta en tietenkään voi mennä, koska olen eri kaupungissa ja vammainen.

Nyt katon vaan mutsin nauhottamia 4D-dokkareita digiboksilta -_-

Miks elämä on näin perseestä. Kävi taas kutsu porealtailemaan, saunomaan ja harrastamaan villiä seksiä, mutta en tietenkään voi mennä, koska olen eri kaupungissa ja vammainen.

Eikö sun pitäny rauhoittua ja näyttää mulle mallia kuinka ollaan "aikuinen";)

no mitä vittua

4D maailman pienin penis on hyvä dokkari :hyvä: Ite vedän kalsari kännejä mut
huomenna Tuskaaan :dance2:

ehkä se kesäheilakin löytyy :david:

Eikö sun pitäny rauhoittua ja näyttää mulle mallia kuinka ollaan "aikuinen";)

Kylhän aikuiset saunoo, porealtailee ja harrastaa seksiä :rolleyes: Kamalaa se olis jos lapset niin tekis.

no pistäkää jotain kovaa tänne nyt samoin tein... dimmuu täs kuunnellu.. pistäkää PAHEMPAAAA!!!

Niin yliarvostettua toimintaa.

Kade ;) Nojaa, en voi sanoa mielipidettä koska viime kerrasta on jo melkein kuukausi ja nytkään en pääse. VITTTTTTU.

4D maailman pienin penis on hyvä dokkari :hyvä: Ite vedän kalsari kännejä mut
huomenna Tuskaaan :dance2:

ehkä se kesäheilakin löytyy :david:

Hahahah, katoin itseasiassa just ton maailman pienin penis 4D:n joku tunti sitten :D :D Vähän se oli kyllä pieni :wtf:

Kylhän aikuiset saunoo, porealtailee ja harrastaa seksiä :rolleyes: Kamalaa se olis jos lapset niin tekis.

Joo, mutta ei vastuuntuntoiset aikuiset. Niiden täytyy huomenna herätä skarppina 8 aikaan ja alottaa päivä ja vittuuntua kun ei ikinä tapahdu mitään mukavaa:D

Back
Ylös Bottom