Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

meinasin mennä salille tänään mutta en menny huomenna meinaan mennä uudestaan mutta en mene... kaveri kysy että meinaatko että lihat kasvaa noin? vastasin että meinaa...

mietin vaan että jos gepardi pystyy juosta 120km/h niin ei kai ne oo molemmat loppu?

Naisten lentopallo :kuola:

Pikkuhilijaa alkaa väsymys painaa. Perkeleen aurinkokin tuikkii tuolta silmiin.

ei kannata.. just tulin himaan..

Nyt loppu juominen /
sano Jamppa Tuominen
:worship:

Joo kyl se nyt on parempi loppua. Pari bissee oli pakko ostaa ruaan seuraks viel tänään, mutta ei yhtää enempää.

Täyttä kataboliaa ollu meikällä viimeset 3kk, en oo jaksanu salille vaivautua. Ehkä saan sen kipinän viel joskus takasi.

Mä oon käynyt viimeisten viiden viikon aikana salilla alle kymmenen kertaa.. Katabolia on mulla vallitseva olotila. Tunnen oikein kuinka ne lihakset surkastuu. Painokin putoaa kuin dollarin arvo :(

Tänään oli hyvä päivä.. Tuli flirttailtua sittarin kassan kanssa, ja sitte vielä biitsillä parin muun neitokaisen ;)
e. nyt sit viel lenkille, morjes

Back
Ylös Bottom