Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kaks vikaa mut lisää siihen viimeseen s ja m kirjain nii jo löytyy :P

EDIT: Ei sit kannata edes kokeilla tuota jos on vähänkään heikkoa vatsaa..

EDIT2: löytyy ilmanki lisäkirjaimii..

Asiasta toiseen.. hiukkasen sekottaa vattaa tuo grafenvalderi! En enää ikin juo sitä prkl..

jea! Oli varmaan mukavaa vieres istuvilla leffateatterissa tänää.. :D päästelin virne naamalla ihan vapautuneesti...

Jawhead toi video oli kyl aika hento, eikö parempaa löydy:D

fedit::urjo:

fedit2 mun Death metal musiikki sopi tohon videoon hyvin :lol2:

Vähän special effectsejä.. Mikä leffa, sopiko päästöt tunnelmaan?
hulkki.. siin oli kyl joku mulkku mun takana joka vissii nylkytti sitä mun tuolia koko leffan ajan nii se ainaki ansaitsi sen!

Onks keijot muuten nähneet sen venäläisten natsien hiukan juutalaisvastaisen videon? :P Ei kannata edes yrittää googlettaa jos on heikko vatsa.

Jos tarkoitat sitä netissä levinnyttä snuff-filmiä missä ne sairaat paskiaiset sahaa siltä avuttomalta mieheltä pään pois elävänä niin kyllä olen erehtynyt katsomaan ja se kerta riitti. Hyi saatana että tuli paha olo. Ja vielä pahempi olo tuli siitä että jotkut tutut ihmiset katsoivat videota uudelleen ja uudelleen sille nauraen. Miten joku voi repiä hupia siitä että joku elävä, syytön ihminen murhataan raa'asti silmien edessä.

Jawhead toi video oli kyl aika hento, eikö parempaa löydy:D

fedit::urjo:

fedit2 mun Death metal musiikki sopi tohon videoon hyvin :lol2:

Öö ootas jossain oli joku sunnitelotus tyyliin keihäs rektumiin mut en muista mistä se löyty..

Pakko varmaan mennä kohta nukkumaan.. Tai ainakin laittaa Pakkis pois ja keskittyä futikseen. Muuten nukahdan.

Öitä kaikille gei-gei-gei-gei-geijoille!

Öö ootas jossain oli joku sunnitelotus tyyliin keihäs rektumiin mut en muista mistä se löyty..

Löytyi. Kyllähän tuo saattaa olla aika perhanan tuskallinen tapa kuolla.

päivää

Back
Ylös Bottom