Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajattelin, että kun olet kerta poliisi, niin on hyvä kertoa kaikki yksityiskohtineen. Teinkö nyt suuren virheen, kun koitin toimia kerrankin oikein? :(

Mikäköhän siinä on että tykkään tollasesta pehmeestä hinttarimusiikista? Christopherilla on mahtava ääni. Tuo videokin on todella kaunis..

Aika loogista et hintit tykkää hinttimusasta :haart:

Minkä se ihminen luonnolleen voi..
Sou truu, sou truu..
Aika loogista et hintit tykkää hinttimusasta :haart:
Chris Isaakin halaileman tytön alaston ylävartalo yhdistettynä hyvään biisiin ja uskomattomaan ääneen on jotenkin hypnoottinen, pakko katsoa tuo video uudestaan ja uudestaan..
Tuohan on just yks parhaista biiseistä ever. Villen versiokaan ei saata biisiä häpeään, ainakaan siis tämä versio: HIM - Wicked Game

K-18 matskua, by the way...
Joo, ei ihan Ville Valo pääse samaan, vaikka joistakin Villen/HIM:in biiseistä mun on pakko häpeäkseni tunnustaa pitäväni.

Harvoin kukaan pääsee samalle tasolle kuin alkuperäinen. Pakko vielä täällä mainita, että jaksan ihmetellä, miksi esim. Johhny Cash meni tekemään DM:n toimivasta Personal Jesuksesta oman tylsän ja paska version?

Meiksi oli ihan fiiliksissä kun eilen noita katselin ja tänne postailin. Nyt on jäljellä enää yksi sana ja se on

WTF

Harvoin kukaan pääsee samalle tasolle kuin alkuperäinen. Pakko vielä täällä mainita, että jaksan ihmetellä, miksi esim. Johhny Cash meni tekemään DM:n toimivasta Personal Jesuksesta oman tylsän ja paska version?
Toisaalta cashin hurtista tuli suositumpi kuin alkuperäisestä.

Heräsin äsken. Vittuku koko päivä menny ihan ohi. Koht vois kyl lähtee terassille ottamaan menetettyä aikaa kiinni.

Hihih.. huomentapäivää vaan sullekin :D
Menes siitä sitten ottamaa aika haltuun ;) Taidan jäädä tänne viel hetkeks kontrolloimaan aluetta.. sitte voiskin taas lähteä jonnekin..

Hihih.. huomentapäivää vaan sullekin :D
Menes siitä sitten ottamaa aika haltuun ;) Taidan jäädä tänne viel hetkeks kontrolloimaan aluetta.. sitte voiskin taas lähteä jonnekin..

Emmä vielä taida jaksaa. Näytän ihan räjähtäneeltä kiinalaiselta. Vois kyl periaatteessa vaan saunoo tänään mutsin kanssa ku oon kotona käymässä. Pyörä pitäis tosin hakea, mulla on hämärä muistikuva siitä mihin jätin sen :D

Ahiihih! Veikkaisin että äsköisen kysymyksen kysyjä sai itse? Mut erittäin hienoja biisejä postattu tohon edelliselle sivulle. Mahtavia.

Back
Ylös Bottom