Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mitää helvettiä. vietin sit juhannuksen vanhojen kavereiden kanssa täällä maalla, meinasin pussailla entisen luokkalaisen kans mut en onneks pussaillutkaan. Se heitti mut kevarilla himaan, vähän nostalgista. Huomenna pitää hakea pyörä jostain vitusta.

e. ja nyt pakko nukkuu, söin onneks jotain sinappisalaattijuttua ni ei oo huomenna kauhee darra. toivottavasti.

Huamentaa.. Kenelläs on krapula-aamu? :D

Vittu kun tulis jo arki. Mä rakastan arkea yli kaiken nykyään. Viikonloput on turhaa nyhjäämistä mulle, koska tällä hetkellä ei yksinkertaisesti ole viikonloppuisin tekemistä. Tai jos on, niin ei ainakaan oman ehdon mukaista...

Huamentaa.. Kenelläs on krapula-aamu? :D

Alkaa iskemään paha olo jo:urjo: Muisti ei lähtenyt onneks, kaveri törmäs meikäläiseen pyörällä. Itelle ei onneks sattunu mitään... Vieläkin kirjottaminen "vaikeaa".

Ei tullutkaan lähettyä tänään mökille kun kuulema kuski on niin kännissä vieläkin:jahas: Pitäskö sitä tänään uudestaan?:hyper:

Ei helvetti!

Täytyy sanoa että eilinen oli monella tapaa yksi parhaita Jussejani himassa [kaikesta kurjuudesta huolimatta, ne tietää ketkä tietää...] Omasta käytöksestä voisi sanoa että WTF WTF WTF :lol2:

Kiitokset kivasta illasta menee Pakkiksen irkille, hyville puhelinkeskusteluille, tekstareille ja asianomaisille henkilöille!

LOL :D ;) :love:

Mitä sitä tänäänkin nyt oikeen tekee. Punttiskin kiinni. Ei kehtais lähtee ottamaan bisseekään enää illalla. :urjo: Mut eihän sitä darrassa kannattaiskaan hirveesti treenailla.

:lol2: Amatööri .

Valitettavasti, mutta onneksi. Itse asiassa äärettömän ikävä krapulapäivä, kun ei ole mitään mättöä. Jauhelihakeitto ja ruisleipä eivät tee onnelliseksi ja muutenkin tästä päivästä puuttuu kaikki hyväksihavaitut krapulan lievityskeinot. Paitsi että menen kohta saunaan.

Alkaa iskemään paha olo jo:urjo: Muisti ei lähtenyt onneks, kaveri törmäs meikäläiseen pyörällä. Itelle ei onneks sattunu mitään... Vieläkin kirjottaminen "vaikeaa".

Ei tullutkaan lähettyä tänään mökille kun kuulema kuski on niin kännissä vieläkin:jahas: Pitäskö sitä tänään uudestaan?:hyper:

Kuka sulle hankki viinat?

selvinpäin olin tän jussin. Eipähän tarvinnu taas herätä mistään hertsikasta penkin alta rystyset ja naama veressä ihmetellen että mitä tuli tehtyä :D

Kuka sulle hankki viinat?

Kaikkee mietoa join, kaveri osti... Sitten yöllä jonkun tytön kanssa innostuttiin kiskomaan kossua raakana, tieshän siitä mitä seurasi sitten.

Back
Ylös Bottom