Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli aikalailla terävyys poissa lyönneistä.

Olé vai poliko se Olè.. no Kummiskin. Ette ikinä arvaa kenet näin tänään keskustassa ja jonka kanssa mulla oli 0,00001111111111111 sekunnin kestävä katsekontahti? No, veikkauksia..![]()
Elvis Presleyn?
hyvä peksii :D
Ei jumankekka oikeesti, olin kaverin kans cityl tänää. Sitte siitä käveli joku muija ohitte, kysäs että voiko istua samalle penkille, sanoin että joo (yllätys yllätys), se istus siihe mun ja mun kaverin väliin. Ajattelin vähän että wtf, mutta mikäs siinä.
Sit se alko kyselemää kaikennäköstä ja kysäs yhdessä vaiheessa että kuinka vanhoja me ollaan, vastattiin sitte ja kysyin että entäs ite. Sanos että pitäis arvata, no heitin siitä sitten lonkalta että 16-17v. Tää nauarahti ja sanos et hän on -94 syntyny (13wee)!!
Olo oli siinä sitten että mitää helvettiä.. Kyllä se paljon vanhemmalta näytti mutta joo o, kyl sit sen jälkesistä jutuista jo oliski voinu päätellä ettei se vanhempi voi olla. Aika nopeesti siitä sitten liuettiin paikalta :D
![]()
Ei näin! Oisit kato rohkeesti mennyt tekemään tuttavuutta, hänhän on sentään asunnonvälitysfirmassa töissä! Aikanaan se olisi tullut varmasti palkitsemaan, oisit voinut tutustua sitä kautta Ossiinkin ja kysellä reenivinkkejä...Yritin olla kattomatta, koska oli sen verran hilpee tunnelma muutekin. :D

Ei kai sentään.JL90, ihan kiva keltainen sammakko.

Jimmy on meidän kotiäiti koskista.Mun exä, Alexander Stubb.