Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähdin näköjään väärään aikaan nauttimaan auringosta, aurinkoa näky tasan 20 min ja täällä oli käyty kuumia keskusteluja... :D

Hyi vi**u kävin salilla. Tuli vedetty ihan kauheet koko kropan treenit, alle minuutin palautuksialla. Loppuun 20min säkin hakkaamista, joku muija tuli sitten siihen ja kysy että kestääkö toi säkki tota:david: Oli aikalailla terävyys poissa lyönneistä.

hyvä peksii :D

Ei jumankekka oikeesti, olin kaverin kans cityl tänää. Sitte siitä käveli joku muija ohitte, kysäs että voiko istua samalle penkille, sanoin että joo (yllätys yllätys), se istus siihe mun ja mun kaverin väliin. Ajattelin vähän että wtf, mutta mikäs siinä.
Sit se alko kyselemää kaikennäköstä ja kysäs yhdessä vaiheessa että kuinka vanhoja me ollaan, vastattiin sitte ja kysyin että entäs ite. Sanos että pitäis arvata, no heitin siitä sitten lonkalta että 16-17v. Tää nauarahti ja sanos et hän on -94 syntyny (13wee)!!

Olo oli siinä sitten että mitää helvettiä.. Kyllä se paljon vanhemmalta näytti mutta joo o, kyl sit sen jälkesistä jutuista jo oliski voinu päätellä ettei se vanhempi voi olla. Aika nopeesti siitä sitten liuettiin paikalta :D

:david:

Olé vai poliko se Olè.. no Kummiskin. Ette ikinä arvaa kenet näin tänään keskustassa ja jonka kanssa mulla oli 0,00001111111111111 sekunnin kestävä katsekontahti? No, veikkauksia..:)

mut.

Mä näinkin salkkareitten Sen Tuomas Reunasen ja BB-kaarlon.

vähäx oon kova...

kiirakorpi3kv2.jpg

On se vaan aika :haart::kuola:

Olé vai poliko se Olè.. no Kummiskin. Ette ikinä arvaa kenet näin tänään keskustassa ja jonka kanssa mulla oli 0,00001111111111111 sekunnin kestävä katsekontahti? No, veikkauksia..:)

Etpä arvaa kenet mää näin. Tai ainakin luulin nähneeni.

e. Et arvaa kuitenkaan.
517145.jpg

e2. Dinho lisää ? merkki sen linkin perään ni näkyy muutakin kun sammakoita.

Elvis Presleyn?

Edit. No lolz. Oliko iloa silmille? Laihtunut, kenties?

hyvä peksii :D

Ei jumankekka oikeesti, olin kaverin kans cityl tänää. Sitte siitä käveli joku muija ohitte, kysäs että voiko istua samalle penkille, sanoin että joo (yllätys yllätys), se istus siihe mun ja mun kaverin väliin. Ajattelin vähän että wtf, mutta mikäs siinä.
Sit se alko kyselemää kaikennäköstä ja kysäs yhdessä vaiheessa että kuinka vanhoja me ollaan, vastattiin sitte ja kysyin että entäs ite. Sanos että pitäis arvata, no heitin siitä sitten lonkalta että 16-17v. Tää nauarahti ja sanos et hän on -94 syntyny (13wee)!!

Olo oli siinä sitten että mitää helvettiä.. Kyllä se paljon vanhemmalta näytti mutta joo o, kyl sit sen jälkesistä jutuista jo oliski voinu päätellä ettei se vanhempi voi olla. Aika nopeesti siitä sitten liuettiin paikalta :D

:david:

Pojat, pojat. Oli todella lähellä, että olisitte päässeet sakkolihasandwichiä tekemään.

Yritin olla kattomatta, koska oli sen verran hilpee tunnelma muutekin. :D
Ei näin! Oisit kato rohkeesti mennyt tekemään tuttavuutta, hänhän on sentään asunnonvälitysfirmassa töissä! Aikanaan se olisi tullut varmasti palkitsemaan, oisit voinut tutustua sitä kautta Ossiinkin ja kysellä reenivinkkejä... :david:

Olihan hänellä sardiinin meikit naamalla? :D

Edit. Alexander Stubb Kiira Korven hampailla. Mitäs tykkäät, Dinho?

Edit2.
JL90, ihan kiva keltainen sammakko.
Ei kai sentään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom