Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

WTF ketjun kirjoittajat bissellä?

fokus06.jpg

Joku napannut salaa kuvan, kerpele!

Kuka tunnustaa? :evil:

Pojat, pojat. Oli todella lähellä, että olisitte päässeet sakkolihasandwichiä tekemään.
:lol2:

Dinho, mä tiedän et sä olet toi joka vilauttelee pötsiään tuolla!

Arvatkaapas kuka mää oon noista? :porukankomein:

Bläd, suki, pidarasy ebanye.

Onko täällä ketään keijjoja paikalla?

tääl on wannabe keijo paikalla.. kattoo samalla euroviisuja, suomi esiintyy seuraavaks :P

Vois ruveta kattomaan tota maikkarin leffaa.

Juu vois ehkä itekki.. mut vast sitte ku meiän omat lateksipojat lopettaa soittamisen :D

Missä Miehet Ratsastajjaaa Oyyoyoyoyoy Siellä Ei Voi Lampaat Laiduntaa Uuuauauauauuauauauauauau Missä Mihet Ratsastaaa Siellä Ukkonenn Vittu En Muista Sanoja.

Hu Ha Missä Miehet Ratsastaa Siellä Lampaat Ei Voi Laidunttaa Missä Lehmät Lauduntaa Siellä Kuuppleee Susien Ulvontaa, Miss'ä Miehet, Missä Miehet Euauauauauauauauauauauauauau Tintitnitnitnitninitntnitnitni(skittrasooooollol) Tttätätätätätätätätä(tuplabasari)= Apamtapmtapmtapmtapmtpamtpmatpmatmmtaptmatmaptmatpamptmpamtptmaaptmapmtpmaptmptmatmatmppt

Siellä Kuuluu Susien!........ Missä Miehet Ratsastaa Siellä Kuuleeee Ulvhontahhaahahahhahaha Yeeeee!

Missä

Missä Miehet

Hu

Ha

Miehet Ratsastaaaaaaa

Siellä

Huu

Haaa

Yyeyeee

Tobsi - connectin people

Tobsi - collecting messages

Tobsi - ja virtuaalipenis kasvaa

Et kyllä mitenkään kovalla tahdilla oo noita messageja collectannu :D
ja 53 posts! :wtf:

Jotenki Mel Gibson ei nyt vaan vakuuta mua, että toi leffa olis katsomisen arvoinen..

Back
Ylös Bottom