Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneksi sulla oli ruksit teipattu nännien päälle. Rintasi ovat muuten melko terhakkaan oloiset.

Sensuuri siis toimi. Ja niinhän ne ovat. Onpas random keskustelu.

Pakko sua vokotella, kun ei ole poikia paikalla.

Pistin sulle hei jonkun frendikutsun tms. Käy laittamassa ruksi johonkin, oi suloinen pikku salamanterini.

Niin niin :D joo kävin hyväksymässä sen, ihanaa että ollaan nyt virallisesti frendejä.

Niin niin :D joo kävin hyväksymässä sen, ihanaa että ollaan nyt virallisesti frendejä.

Aika ihana tilanne nyt tämä.

Kohta pitää mennä nukkumaan. Kaivan ensin navan tyhjäksi. Huvittavaa muuten, kun on valkoista nöyhtää, olen tottunut mustaan.

Aika ihana tilanne nyt tämä.

Kohta pitää mennä nukkumaan. Kaivan ensin navan tyhjäksi. Huvittavaa muuten, kun on valkoista nöyhtää, olen tottunut mustaan.

Pitäisi itsekin mennä, huomenna radalle ajamaan klo 7.30am. Ei paljon huvita... Iloisia hetkiä napanöyhtäsi kanssa, öitä :)

Täähän on saatana kun seurais joidenkin mesekeskustelua..:D Tulis nyt vaikka edes Sabine tänne...:D

:D :D tää on tällainen avoin mesekeskustelu, saa joinia :)

Anteeksi. Halusin vaan näyttää Grosskopfille että ihan puhtoisin mielin tässä ollaan liikkeellä..
Ei ihan tainnu onnistua..

Niinhän ne miehet aina on puhtoisin mielin liikkeellä.

No kaksi miestä ja yksi nainen. Plus sinä.

Mitäs tästä nyt aikaan saisi?

Toinen mies tekee mulle manikyyrin ja toinen hieroo niskaa, on meinaan hiukan jumissa. Dymond voi vaikka tehdä mulle ruokaa.
Eiks tää kuulostais ihan kivalta? :rolleyes:

No kaksi miestä ja yksi nainen. Plus sinä.

Mitäs tästä nyt aikaan saisi?
No onhan toikin heterompaa mitä yleensä.

edit: Toki ruokaa teen.
edit2: Oikeestaan mitä vaan, mut toi manikyyri ei ole mun juttu, pl. vastaanottavana osapuolena.

Back
Ylös Bottom