Onneksi sulla oli ruksit teipattu nännien päälle. Rintasi ovat muuten melko terhakkaan oloiset.
Sensuuri siis toimi. Ja niinhän ne ovat. Onpas random keskustelu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi sulla oli ruksit teipattu nännien päälle. Rintasi ovat muuten melko terhakkaan oloiset.
Sensuuri siis toimi. Ja niinhän ne ovat. Onpas random keskustelu.
Pakko sua vokotella, kun ei ole poikia paikalla.
Pistin sulle hei jonkun frendikutsun tms. Käy laittamassa ruksi johonkin, oi suloinen pikku salamanterini.
Niin niin :D joo kävin hyväksymässä sen, ihanaa että ollaan nyt virallisesti frendejä.
Aika ihana tilanne nyt tämä.
Kohta pitää mennä nukkumaan. Kaivan ensin navan tyhjäksi. Huvittavaa muuten, kun on valkoista nöyhtää, olen tottunut mustaan.

Täähän on saatana kun seurais joidenkin mesekeskustelua..:D Tulis nyt vaikka edes Sabine tänne...:D

Iloisia hetkiä napanöyhtäsi kanssa, öitä![]()
En kyllä jätä sinua kaksin tuon yhden kikolon kanssa.
Älä nyt oo tollanen, se sanoi että saa roimia. Saat valita ensin kumpaan..?
Älä nyt oo tollanen, se sanoi että saa roimia. Saat valita ensin kumpaan..?
hei yök sua.
Anteeksi. Halusin vaan näyttää Grosskopfille että ihan puhtoisin mielin tässä ollaan liikkeellä..
Ei ihan tainnu onnistua..
No kaksi miestä ja yksi nainen. Plus sinä.
Mitäs tästä nyt aikaan saisi?

No onhan toikin heterompaa mitä yleensä.No kaksi miestä ja yksi nainen. Plus sinä.
Mitäs tästä nyt aikaan saisi?
Toinen mies tekee mulle manikyyrin ja toinen hieroo niskaa, on meinaan hiukan jumissa. Dymond voi vaikka tehdä mulle ruokaa.
Eiks tää kuulostais ihan kivalta?![]()