Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ollaanko me eri kaupungeissa kaikki?

Alyssa on muuten täydellisen pituinen naiseksi.

edit: en sitten edes heruta

Ääh, mä jatkan ton Vaikiasti Tapettavan kattomista.

Nyt alko toiminta nääs.

Ollaanko me eri kaupungeissa kaikki?

Alyssa on muuten täydellisen pituinen naiseksi.

edit: en sitten edes heruta

Kiitos :) joo me ollaan Grosskopfin kanssa Turussa, teistä muista en tiedä.

Ja olettepas te miehet kovin laiskoja, ehdotan kivaa illanviettoa mutta tehtävänannot ei kelpaa :(

Niin on, loistavat mitat. Noi muut tiedot olikin sitten...aika turkulaisia...:D

Perustele :D on tosi vaikeeta kirjottaa mitään infoa itsestään tyyliin muuta kuin että harrastan sitä ja tätä sun muuta paskaa, mitä kukaan ei jaksa lukea.

Perustele :D on tosi vaikeeta kirjottaa mitään infoa itsestään tyyliin muuta kuin että harrastan sitä ja tätä sun muuta paskaa, mitä kukaan ei jaksa lukea.

No siis totta puhuen hyvä vaan kun raapustaa sinne jotain. Eikä ne nyt tarkemmin luettuna NIIN turkulaisia ollutkaan :D Jotain shoppailua, citymaasturia ja kaljuuntumista, mut aika pientä vielä ..;)
Lisää vaan tekstiä ja kuvia sinne :)

No siis totta puhuen hyvä vaan kun raapustaa sinne jotain. Eikä ne nyt tarkemmin luettuna NIIN turkulaisia ollutkaan :D Jotain shoppailua, citymaasturia ja kaljuuntumista, mut aika pientä vielä ..;)
Lisää vaan tekstiä ja kuvia sinne :)

hahah :D en tiennyt että noi asiat on turkulaisia. Oon itseasiassa asunut Turussa vasta 2v, en oo ehtinyt turkulaistua vielä kunnolla.
Emmä mitään kuvia laita, piiloudun pelkurimaisesti nimimerkin taakse aina netissä :D

hahah :D en tiennyt että noi asiat on turkulaisia. Oon itseasiassa asunut Turussa vasta 2v, ja en onneksi turkulaistu kunnolla.
Emmä mitään kuvia laita, piiloudun pelkurimaisesti nimimerkin taakse aina netissä :D

Korjasin sun kirjoitusvirheen :)

Niin juuri, mitä sitä kuvia laittamaan, on sitten meilläkin enemmän jännitystä kun tullaan sinne Turkuun.:D
Ei kun, Grosskopfhan olikin jo siellä valmiina

Back
Ylös Bottom