Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähetsie höyläämään jotain luigia sinne Italiaan?

Ai niin. Iron Maiden tulee Suomeen. Menet siis molemmille keikoille. Onko hyvätkin paikat?

Mä meen kumartaan Baggioon päin, tämän jälkeen pyllistän. samalla vois vaikka käydä kattomassa paria serkkua..

Tuun varmaan Suomeen takaisin keskiviikkona. Perjantaina aamuyöstä saavun Olympiastadionille mäyriksen kanssa. Vain mä ja mäyris. Niin ja 42 000 muuta ihmistä. Sit kun keikka on ohi, meen junalla Tampereelle. Käyn kotona suihkussa ja otan syliini mäyriksen. Silitän sitä hetken. Áamuyön tunteina käppäilen Ratinaan. Ehkä paijaan vähän mäyristä. Voi olla, että juon muutaman kaljankin........ sit onkin jo melkein maanantai ja alkaa vituttaan ihan saatanasti!

Mitäs täällä lässytetään? Edit: voi vidduu, mulla on ny läppäri ilman hiirtä käytössä ja meinaa järki lähtee näitten nakkisormien kanssa. Enkä mä voi vaihtaa riviä enterillä, kun tää postaa siitä viestiä, täytyy skriivaa putkeen. Ootteko mun kaa viikonloppuna pakkiksella. Oon kait päiväduunissa niin ehtii vähän selaan mahtavaa interweppiä...

Kuules, sellasta viikonloppua ei ookkaan etten mä täälä henkailis ja puhuis paskaa. :D Toki siis jos meikäläisen seura kelpaa. :rolleyes:

Iltaa iltaa, koko pvä painettu meneen kaikennäköstä ja väsyttää, onneks. Nyt vois kyl hipsiä ihan juuri nukkumaa:zzzz:

Kyllähä tässä taas selviää 4-5 tunnin unilla kun 6 pitäs jo herätä..

hasim rahman!

Back
Ylös Bottom