Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Silmät lumpsuu ,muttei huvita mennä vielä hyöhensaarille. Huomenna saa nukkua taas niin pitkään kun sielu sietäää. Voisi nukahtaa jonkun leffan ääreen.

Testaa uusilla pattereilla. Eli patterien vaihdon jälkeen etupuolella olevaa nappia kerran --> menee päälle. Sitten samaa nappia survot (sitä joka on samalla puolella, jossa linssi) kunnes siihen tulee videokameran kuva, se vaihtelee siitä eri kuvausmuotoja, sitten vain kun se on, niin päällä olevaa nappia kerran ja se alkaa vilkuttamaan punaista valoa ja kuvaa silloin. Kun painaa uudestaan, niin se tallentaa sen kuvan. Zekkaa vielä, että muistikortti on tyhjä, ettei se ole täynnä. Formatoi se vaikka, koska se on käynyt macissa, windows ei välttämättä diggaa siitä ja jos kortti on täynnä, niin voi olla ettei se siksi suostu kuvaamaan kuin 0kt tiedostoja.

Testaa uusilla pattereilla. Eli patterien vaihdon jälkeen etupuolella olevaa nappia kerran --> menee päälle. Sitten samaa nappia survot (sitä joka on samalla puolella, jossa linssi) kunnes siihen tulee videokameran kuva, se vaihtelee siitä eri kuvausmuotoja, sitten vain kun se on, niin päällä olevaa nappia kerran ja se alkaa vilkuttamaan punaista valoa ja kuvaa silloin. Kun painaa uudestaan, niin se tallentaa sen kuvan. Zekkaa vielä, että muistikortti on tyhjä, ettei se ole täynnä. Formatoi se vaikka, koska se on käynyt macissa, windows ei välttämättä diggaa siitä ja jos kortti on täynnä, niin voi olla ettei se siksi suostu kuvaamaan kuin 0kt tiedostoja.

Jeps. Yksinkertainen tämä käyttää on. Kokeilen vielä vaihtaa niitä paristoja. Alustin kyllä kortin. Ilmoittelen miltä näyttää paristojen vaihdon jälkeen. Nyt unille, öitä!

Paskat saatana:curs: Tunnin nukuin ja ylös. Hemmetin särkylääke kun näkee vain tommosta koiranunta. Pitää vaihtaa merkkiä ellen pysty vielä olemaan ilman.

Onko kellekkään sattunut niin, että kun olette WC:ssä istumassa ja siinä kusiessa tulee joskus mentyä kyyryyn, niin pöntön kansi on ollut sellaista mallia, että sen kannen ja pöntön reunan välissä on noin sentin rako ja sitten tarpeeksi kyyristyessä ja sihdin osuessa paskalla säkällä juuri tuohon rakoon tuleekin kultasuihkua tietysti kohti naamaa?

Itsellenihän ei näin ole käynyt kusemisen kanssa, mutta pari kertaa erään toisen nestemäisen jutun kanssa. Nää on näitä tilanteita mitä ei koskaan leffoissa satu, mutta tosielämässä kylläkin...

Mitäs muut WTFlaiset. Dinho, koska mennään terassille? Vapun jälkeen joskus...

Tuli muuten mieleen jätkät, että onks kellään jotain hyvää mankaa ottaa mukaan sitten. Sais popittaa jollain ghettoblasterillä taustamusaa videolla, jota joku toinen kuvaa.
Muuten jos hostelliin mennään niin siellä ois hyvä olla vissiin oma mankka niin saa kunnon partyt pystyyn...

Mulla on just hyviä levyjä joulupukki tuonu.

Pelattiin tänään futista koulussa sisällä, oli hauskaa. Tein maaleja ja torjunto ja. Vitutti vaan noi taas kipeytyneet penikat, rajoitti jonkin verran juoksentelua.

Tänään pistän varmaan uuden koneen tilaukseen, sitten taas pääseen datamaan kunnolla ja voin unohtaa muun elämän...

Hyvä Janpa, kyllä susta vielä futari tulee. Mä olen yleensä hyökkääjä tai laitapuolustaja, kun mun lättäjaloista lähtee kauhee kärnäritykkilaukaus.

Mitä tuohon ghettoblasteriin tulee, niin mulla sellaista ei ole...ainoastaan sellanen käsimankka, jolle Kari Tapiokin on liian rankkaa tempon suhteen.

Ei kukaan keräilly Pokemon-kortteja?

Onko kellekkään sattunut niin, että kun olette WC:ssä istumassa ja siinä kusiessa tulee joskus mentyä kyyryyn, niin pöntön kansi on ollut sellaista mallia, että sen kannen ja pöntön reunan välissä on noin sentin rako ja sitten tarpeeksi kyyristyessä ja sihdin osuessa paskalla säkällä juuri tuohon rakoon tuleekin kultasuihkua tietysti kohti naamaa?

Itsellenihän ei näin ole käynyt kusemisen kanssa, mutta pari kertaa erään toisen nestemäisen jutun kanssa. Nää on näitä tilanteita mitä ei koskaan leffoissa satu, mutta tosielämässä kylläkin...

Mitäs muut WTFlaiset. Dinho, koska mennään terassille? Vapun jälkeen joskus...
Parasta on kun kauhee aamuslerbis päällä joutuu meneen pöntölle ja pitäis yrittää kuseksia. Vähän ku painaa gigua liikaa alas ni varresta menee poikki ja jos painaa liian vähän ni kaikki ruiskuaa reisille tai paskarenkaan alta sukille.:david::david:

Muista nestemäisistä asioista en sitten tiedäkään. äiti on kieltäny räpläämästä..:(

Katotaanko sitä terassia vapun jälkeen. Siitä vaikka pari viikkoa eteenpäin, niin oon ehkä selvinnyt tukholman reissusta ja vois ehkä jo alkomahooli maittaa.

Tuli muuten mieleen jätkät, että onks kellään jotain hyvää mankaa ottaa mukaan sitten. Sais popittaa jollain ghettoblasterillä taustamusaa videolla, jota joku toinen kuvaa.
Muuten jos hostelliin mennään niin siellä ois hyvä olla vissiin oma mankka niin saa kunnon partyt pystyyn...

Mulla on just hyviä levyjä joulupukki tuonu.
Ei sitten aikuista naista tai mä alan riehuun hormonipäissäni..:david: Dinhon timmi kroppa--> d:)<--<

Joku poomplasteri ois ihan kova. voitas sitten hiljentää sillä se Hämeenkadun säkkipillimies yöllä, kuin radio Raheem niin ikään.. vittu mä en jaksa sitä vinkumista.

kai ny. mulla ei oo mitään asiaa muihiin triideihin..

Kesälomat selvillä. Juhannuksesta eteenpäin 4 viikkoa. Viimeinen puolitoista viikkoa tod.näk. Italiassa. Loma huipentuu Rautaneidon Helsingin ja Tampereen keikkoihin.:hyvä: Hyvä. Täydellinen. Robertto Baggio.

Back
Ylös Bottom