Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hah tulin juuri iltalenkiltä!

Lähtekää kaikki ulos kirmaamaan. Olette sitten laihoja kesän tullen :dance:

Menkääs lurkit nukkumaan.

Tämänkin ajan jos käyttäisi johonkin kehittävään niin varmasti olisi huomenna kevyempi päivä töiden suhteen. mikä-vitun-filosofi.

Yö ja taas NHL-pelit menossa, katson Flyers-Capitals-matsia.

Capitals tasoitti juuri Flyerisin nopean johdon: Bäckström Ovechkinin syötöstä PPG. Ja heti tarjoavat Flyersille yv:tä...

Taidankin valvoa koko yön ja kääntää rytmin kun alkaa maanantaina työt.

Ei vittu kolmas päivä nyt kipeenä ja mä en enää kestä. Kuumetta taas 39 asteen kieppeillä ja kurkku tuntuu todella karseelta. Koitan nukkua, ei siitä kyllä mitään tule.

No sitähän mä aattelinkin. Pakkiksessa on se huono puoli, että ne jotka alkaa treenaan pääsee alkuun ja saa neuvoja, mutta ne jotka on jo hyvässä kunnossa alkaa muuttua enemmän nörtin näköseks ja tää paskanjauhaminen syrjäyttää koko treenaamisen...

Pitäiskö huomenna vetää pari lonkeroo ja kebabbimättö. En oo vetäny pitkään aikaan.

Stander, sun ei ainakaan kannata mennä ulos tosielämään. Sä oot siellä pelkkä housu, mutta täällä sä oot yks skeijoista. Kuten te muutkin...

Vau, olikko itte tehny?

Onkohan mussa jotain vikaa, kun mulla soi päässä tällänen veisu.

It's a fridaynight, hallelujah, it's raining men oujee
It's a fridaynight, hallelujah, it's raining men oujeehheh jee...

En saa sitä millään pois, alkaa pikkuhiljaa vituttaan jo...

Back
Ylös Bottom