mikäs tässä yön pikkutunneilla gta III:sta pelaillessa ja muistoja verestäessä. Taitaa siitä olla ainakin 5 vuotta kun viimeksi tuota pelannut. Voisi kohta koittaa jos saisi untakin
Kirjotin äsken yhen pitkän ja yksityiskohtaisen selostuksen mahdollisista tapahtumistä tulevassa miitissä, mutta en jaksanu postata sitä.
Miten voi väsyttää näin paljon ja nyt on vasta puoliväli viikosta.
Mitäs se meidän oma rantaruottalainen, turunpojke on tänään duunaillu?
Missäs dinho me haetaan baaripumppi sitten illaks, ku pitää lähtee naaraita narraan?
Elä kuule praattaa rantaruåttalaisista, eihän ne perkeleet puhu edes ihmisten kieltä. "Titta Petter, så härlig väska."
Pitäis kyllä siltikin opetella kommunikoimaan niiden kanssa...hurrimimmit ei oo yleensä hassumman näkösiä.
Ei sitä enää voi laittaa kun poistin sen jo, enkä enää muista mitä siihen oli riipastu.
samalla kun otetaan posekuvia niin voidaan ottaa hävyttömät ja rohkeahkot kuvat yhteen toiseen ketjuun missä on mukana eräs keittiökone.
Komee kuva. Cullimbbu vetäny tumman letin?
Sä taisit olla siellä vessanhoitajana. Mikäs se 10e palvelumaksu oli mistä mä kuulin huhua...
Mä voin olla kuvaaja. Ei niillä teidän naamoilla niin väliä oo. Mitä sä luulet mitä te posetatte ja mitä mä kuvaan...
Ei niitä kyllä missään voi julkasta, joten mä ehkä skippaan posetukset välistä. Tai no jos vedetään siellä Särkässä jotain oikeen extreme-actionkuvia. Sellasia missä kuvatekstit on tyyliin
"Ja tässä toi Dinho hyppää kesken viikinkilaivan keinumista suoraan tonne tukkijokeen"
"tuolla on muuten Standerin housut ja nyt se kiipee tuolla tornadossa tuoppi kädessä"
Columbu vois posettaa kuten yleensä. Nyt sillä olis ainakin kolme vahvassa humalatilassa olevaa kuvaajaa, joten se vois taas pinnistellä ja levitellä mahtaviaan siipiään kameroille.
Miten olis "ilman paitaa ja housuja Särkkiksessä"-sessio? Sitä seuraisi mahdollisesti "pakene sinivuokkoja takaisin baariin"-osuus.