Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu tää tredi on kuivunu ku Reinzelin reikä! Äkkiä nyt kaikki maailman keijot tänne.

Ja asiaan. Haluaako joku tulla osakkaaksi mun Brasilia rantabaari suunnitelmiin?! Jos alkais menee hyvin, niin sinne lähistölle joku pousada vielä että sais kaikki rahat turisteilta. 60-80 donitsia lainaa?! anyone??

WAAAAZZZZUUUUPPP, motherfuckers!?

Im back from the future. Siellä oli kovat skeijjobailut.

Mitäs ihmeen kitinää kun ei enää Yleisen Osan yleiselle wattafak-ketjulle sais enää mitään tuoda kerrottavaksi teille? Mihin vittuun mää sitten enää postaan?

Jos ei meno laita tanssijalkaa vipattaan ja kolmatta jalkaa nosta pystyyn, on turha täällä aikaa viettää. Täällä on turha itkee, me ollaan täällä, kunne modet meidät kitkee.

Lunta sataa ja kesämittii lähenee, mitä mussukoilleni kuuluu?

Aamulla se on täällä poikennu ja nyt on ilmeisesti poissa. Tulee varmaan illalla vielä kuuden seitsemän väliin kattoon mikä on meisinki.

Se on taas vaihtanu profiilitietojaan. On se kone.
Olin muuten salilla ja täytyy sanoa, että taas kulki helevetin hyvin. Täytyy kattoo jos ens kuussa mennään dinho kaataan Tre:n baarit. Tää kuu menee selvinpäin ja vappuna on bisniksiä.

Tuli mieleen nyt kun jäät lähti, että yks miittiteema ois voinu olla autoilua kännissä näsijärven jäällä tai vast.
Voihan sen korvata jollain kurvailua perämettässä, eli ylöjärvellä tai kangasalla tai vast.

Noh, kattoo ny kun aika koittaa. Katotaan päästäänkö ees särkkään. Täytyy laatia pläänBee, jos sataa. Mä oon ihan sokerista tehty.

Yks talon akka valitti huoltoyhtiöön että joku käy sen pöntöllä paskalla ku se on poissa (asuu yksin) :confused:
Kaikenlaisia sitä saaki asua vapaalla jalalla.

Piti käydä tarkistaa tilanne, siis mitä vittua. Joo joku on paskantanut pönttöön.. :david:

:down:

Vittu tää tredi on kuivunu ku Reinzelin reikä! Äkkiä nyt kaikki maailman keijot tänne.

Kutsuiko joku?

Ahhh tänään pitkästäaikaa salilla. Tuijotin suu auki itseäni peilin eessä varmaan tunnin kun olin nääs pumpissa. :rolleyes: On se vaan niin hieno tunne. Ja 4. tuotantokausi kylmää rinkiä nokan eessä! :kippis1:

Aamulla se on täällä poikennu ja nyt on ilmeisesti poissa. Tulee varmaan illalla vielä kuuden seitsemän väliin kattoon mikä on meisinki.

Se on taas vaihtanu profiilitietojaan. On se kone.
Olin muuten salilla ja täytyy sanoa, että taas kulki helevetin hyvin. Täytyy kattoo jos ens kuussa mennään dinho kaataan Tre:n baarit. Tää kuu menee selvinpäin ja vappuna on bisniksiä.

Tuli mieleen nyt kun jäät lähti, että yks miittiteema ois voinu olla autoilua kännissä näsijärven jäällä tai vast.
Voihan sen korvata jollain kurvailua perämettässä, eli ylöjärvellä tai kangasalla tai vast.

Noh, kattoo ny kun aika koittaa. Katotaan päästäänkö ees särkkään. Täytyy laatia pläänBee, jos sataa. Mä oon ihan sokerista tehty.
Vittu pääsiskin jo puntille. Tuli flunssa vielä venähdyksen päälle. tää on niin tätä.. Ei mullekaan tässä kuussa käy, tuolla on niin saatanan viileekin vielä. Mut ehkä toukokuun helteet vois meitä helliä, kuin Stander pubiruusuja konsanaan. Ja jos autoileen lähetään, niin minusta ei varmaan kannata kuskia tehdä, meinaan niitä hurjia pisteitäni mitä sain siitä kirjallisen testistä...:wtf: Sitä paitti, mä jo tilasin aurinkoa miittii, että sitähän on sitten oltava saatana.:curs:

Yks talon akka valitti huoltoyhtiöön että joku käy sen pöntöllä paskalla ku se on poissa (asuu yksin) :confused:
Kaikenlaisia sitä saaki asua vapaalla jalalla.

Piti käydä tarkistaa tilanne, siis mitä vittua. Joo joku on paskantanut pönttöön.. :david:

:down:
:lol2::lol2::lol2:LOL

Kutsuiko joku?

Ahhh tänään pitkästäaikaa salilla. Tuijotin suu auki itseäni peilin eessä varmaan tunnin kun olin nääs pumpissa. :rolleyes: On se vaan niin hieno tunne. Ja 4. tuotantokausi kylmää rinkiä nokan eessä! :kippis1:
Saatiinhan sitä vipinää vittu! Helmeilikö hiki verisuonien päällä? punppi on parempaa kuin pinppi.. NOT:wtf:

Saatiinhan sitä vipinää vittu! Helmeilikö hiki verisuonien päällä? punppi on parempaa kuin pinppi.. NOT:wtf:

Kyllä pumppi on parempaa kun vaikka kymmenen pimppia samaan aikaan. Hikeä oli suunnattomasti ja lattia oli 10 neliömetrin alueelta litimärkä, mutta ihraa on sen verran että verisuonien näkymisestä ei ole tietookaan. :(

e. Meinasin muuten iskee itselleni ~30v muijan jolla oli 2 lasta. Kieltäydyin nöyrästi ja kohteliaasti...... No okei ei ollut ees lähellä.

Mitä sää Reintselli stalkkaat mun profiilitietoja? Vitun ahistelija. Hyi helvetti, tunnen itseni häväistyksi.

Dinho, saat multa baarilles starttirahaa pari kymppiä, jotka multa löytyy lompakosta...saahan sillä sinänsä yhden halvan viinapullon.

Otin aamulla viskiä ennen salia. Pikkasen oli hauskan makuisia röyhyjä treeneissä.

hhmmmmmm... Hikee... verta siellä lihaksessa, että oikein pullistuu äärimmilleen... Sä olit litimärkä...

alkaa runosuoni sykkiin, kun peräsuoleen lykkii...
What what in tha butt?

Ootte te aika skeijjoja...

edit: Stonder, olen nolife. Kattelen sun profiilias ja hakkaa Ffemmaa munaskuikkeli pystyssä. Sitä paitsi olen jo sut häväissy monasti, älä ala nyt väittään, ettet siitä pitäny.

Laitakko oman naamas profiilikuvaks?

JimmyJamma: Et sit vetässy yh-äitiä viikseen? Hullu miäs.

Stander: Otit viskiä ennen kun menit puntille? hmm.. Pitääpä kokeilla saanko sillä :david:raivon päälle ja pystyn nostamaan penkistä :david:tangon. Parilla kympillä Brasiliasta saa hyvän piffi aterian ja kaksi pulloa rommia. Maksan takaisin osinkoa sitten 40 vuodessa.

Märkä meno mäkinkulmalla olisi extremeä. Otetaan mukaan kaikki TEPI:t siitä lähistöltä ja annetaan heille sukupuolivalistusta. Stander pyllistää ja Reinzell survoo. Minä huidon karttakepillä ja kuvaan oppimateriaalia.

5317_M_W_300.png

Back
Ylös Bottom