Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Columbu vois posettaa kuten yleensä. Nyt sillä olis ainakin kolme vahvassa humalatilassa olevaa kuvaajaa, joten se vois taas pinnistellä ja levitellä mahtaviaan siipiään kameroille.

Miten olis "ilman paitaa ja housuja Särkkiksessä"-sessio? Sitä seuraisi mahdollisesti "pakene sinivuokkoja takaisin baariin"-osuus.

Arvaa mikä ois pirun kova sana.

Just tollanen setti missä juostaan pelkät bokserit jalassa ja sitä kuvattas VIDEOkameralla. Kunnon puhina ja pelkohuutokikatusta taustalla. Lähtö ois Särkästä ja päämäärä joku kaupungin koristepuska. Vedettäs läpi kaikki suihkulähteet ja pensaat jackassmeiningillä...

Kommunikointi tapahtuis huutamalla toistemme nickejä tietysti. Forumia ei varmaan kannata sekoittaa asiaan, paitsi kolmen promillen kännissä kaikki on mahdollista.
Baariin mennään kuitenkin näin "hei poke, meillä on tää pakkiksen wätöfäkmiitti ja me tultais......... hääh, miksei päästä sisään?"

Sit voitais nähdä ittemme poliisiTV:ssä joskus.

Miksi ei. Laitetaan jenkkifutiskypärät päähän ja sit munasuojat ylle. Kypärissä ja munasuojissa molemmissa pienet kamerat, jotka tallentavat KAIKKI! Sit otetaan kisa siitä, kuka pääsee eka baariin sisälle?

e. sain pikavoiton pysäköinnistä
e2. vituttaa ihan saatanasti
e3.Ostin askin röökiä.
e4. korjattu
e5. en taaskaan käyny puntilla. vittu
e6. ei näy youtube töissä ja sehän vituttaa
e7. joutuu oikeesti tekeen töitä tänään. vittu

Oliko fjiilis tällänen?

Matti Näsä- parkkisakko

noi minikamerat menee vähän liian hifistelyks. otetaan sellanen 80-luvun hirvee laatikko mitä kahden pitää kantaa.. Vähän OldSchoolmeininkiä hei.

Mä luulen, et noi suojatkin ois vaan pääasian tiellä...

no okei.. :(

Mut ainakin öljytään ittemme. Mutta mites kauan turkulainen jaksaa sekoilla. Meinaan että riittääkö yks ilta? muhun ainakin kyllästyy tunnissa.. oon niin hiljanen.

hah. sama mulla.
Yks ilta on varmaan maksimi. Istutaan vaan hiljaa pubin pöydässä ja pyöritellään silmiä. Kaikki riippuu aika paljon siitä millaseen pelikuntoon pystyy ittensä juomaan.

Saa nähä sitten. Se menee joko tosi helmesti tai sitten ihan päin vattua...

vedän pullon mummon marjamehua, niin pääsen karvoistani.. No, valmistautukaa sitten siihen, että kaikki muijat haluaa just mut...niin ja miehet myös.. voin ottaa yhden lapun mukaan ja näyttää sen teille. se jätettiin kenkääni punttisalin pukuhuoneessa........:david: siinä kehutaan mun bodya........:david: grrrrr..murrrr..rOAARRRRRRR!!!!! tämä lappu koristaa tällä hetkellä jääkaapinoveani. ainakun haen sieltä rahkaa, muistan tuon kutinan alapäässäni:david::david::david:

Voi sua alottelijaa. Kun mä käyn kaupassa niin mun auton tuulilasissa on lappuja ja ne ei oo parkkisakkoja...
Yleensa mä salilla huutelen jo valmiiks, ettei tarvi kenenkään jättää mitään lappuja mun kamoihin.
Just äsken teinitytöt huuteli mun perään kaupungilla.
Alkaa vähän jo ahistaan olla näin vastustamaton omasta haluamattomuudesta huolimatta.

Mitäköhän siitä miitistä tulee, ei keritä yhtään juomaan kun saa rumimpia akkoja työntää pois pöydästä...

älä nyt oo noin ankara niille gootti eukoille. onhan niillä ne korsetit, että läskit ei vaivaa heti ens näkemältä.. usko tai älä, mutta parhaimmat muijat löytyy mixeistä.. kaveri sanoi...............................................

Kaveri kerto...?

Höpöhöpö, Sä olit kännissä ja ne oli JÄTKIÄ...

Dinho, olen! Mietin tätä pitkään ja itkin itseni päiväuneen, mutta haluan pitkän miettimisen jälkeen että luet sen meille.

Hyvä on, löydät sen parhaat huomautukset triidistä.:D

Mitäs helvettiä? Senkin saastainen koira! Tunneryöpyn saattelemana suuntasin kohti parhaat huomautukset trediä, mutta mitä minä löysin? En yhtään mitään! Selasin tuhansia sivuja mut en löytäny :(

Joku tässä hommassa kusee, meinaan ei mulla näy yhtäkään sun postaustas tua :( Vai koittaako herra kusettaa viatonta kansalaista? :rolleyes:
edit. Eikun hetkonen..
edit2. Ei vaan prkele löydy mistään mitiih..

Back
Ylös Bottom