Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä jo aattelin ennen editointias, että mitäs sieniä sä oot syöny.

Mitäs hommaa sitä painetaan tähän aikaan yöstä jos saan kysyä?

habankorpsu on ottanu hivenen taikajuomaa otaksun...

Täällähän on kaikki ihan kännissä tai muuten vain sekaisin. Hetken jo luulin lukevani tuota Virallista känni, krapula ja ryyppytrediä...

Heipat siis vaan kaikille.

Miten pitäs suhtautua homoseksuaaliin joka puhuu anaaliseksikokemuksistaa ja sanoo aina välil "sunkin pitäs kokeilla miesten välistä anaaliseksiä et tietäisit milt se tuntuu, se ei oo yhtään hassumpaa."

Pitäiskö tuo ristiinnaulita?

Miten pitäs suhtautua homoseksuaaliin joka puhuu anaaliseksikokemuksistaa ja sanoo aina välil "sunkin pitäs kokeilla miesten välistä anaaliseksiä et tietäisit milt se tuntuu, se ei oo yhtään hassumpaa."

Vieppäs kaveri saunantaakse ja PUTUM:david:

Moippa MissEvilEve.

Angstari: joo, pitäis, kestä on kyse.

Ja sitä piti kysymäni, että miksi joillain henkilöillä on käsitys, että olen keijoilun tunnustamaton kuningas...

it's all lies, lies I say...

;)

NeitiPahaEve:

Jopa pakkikselle ovat rantautuneet nuo kummat myrkyn, jota alkoholiksikin sanotaan, käyttäjät. Onneksi osa meistä on ihan terveitä ja selvinpäin...

Mitäs dinho tässä.

Katellu ja koittanu keskustella, mutta mun viestieni kohteet jostain kumman syystä aina katoaa jonnekkin... Ärsyttävä tapa.

Tänä yönä ei näytä olevan kovinkaan kova meisinki, mut ehkä se tästä kun sä saat kaljaa koneeseen...

TLP: hola hola, kiva, kun eilenkin kävit. Jäännyt pidemmäkskin aikaa...
Musta ei kyllä tänään oo muuhun ku sammaltamaan.. Oli jokseenkin pölähtänyt olo kun nukuin sen neljä tuntia siitä suoraan tohon vitun auringon paisteeseen.. huh.. Se vähän autto ku vedettiin subit kaverin kanssa pyynikinharjulla, siellä mis on se ihan törkee näköala.. Siistiä..

Sandels on muuten ihan kohtalaista bissee..

Öögaan kummeleita samalla et jos musta ei heti kuulu niin hyperventiloin todennäköisesti tossa lattialla!

Melkeen vois kyllä.. Kuten isäni opetti mulle suvaitsevaisuudesta saunassa ollessani 12-13vuotias.. "Juu, helppohan se on olla suvaitsevainen mut oos suvaitsevainen sillon kun kaksimetrinen murjaani panee sua väkisin perseeseen. Puhu siinä sitten tasa-arvosta sille"

No kokeile jos se kerran ei ole yhtään hassumpaa. Tai ainahan voit sanoa että olet kokeillut jo etkä pitänyt. Ehkä sitten se hehkutus loppuu?

Tai sitten voit kysyä että entä jos kokeilet naisen kanssa anaaliseksiä että käykö se jos akka onkin se kuka vetelee eikä mies... Jos se ei käy niin ehdota sä tälle homoseksuaalille sitten heteroyhdyntää jotta tietäisi mille se tuntuu, se ei sun mielestä ole varmaankaan yhtään hassumpaa.

tubsu:

Ja sää oot taas kipee. Älä rassaa sitä kurkkuas kaikkien vastaantulijoiden taikasauvoilla. Vaika ne sanoo niin, niin se ei sitä paranna...

edit: angstari: miten tuohon tilanteeseen voi päätyä. Oletteko kaksin?

;)

edit2: dinho: OK

Moippa MissEvilEve.

Angstari: joo, pitäis, kestä on kyse.

Ja sitä piti kysymäni, että miksi joillain henkilöillä on käsitys, että olen keijoilun tunnustamaton kuningas...

it's all lies, lies I say...

;)

NeitiPahaEve:

Jopa pakkikselle ovat rantautuneet nuo kummat myrkyn, jota alkoholiksikin sanotaan, käyttäjät. Onneksi osa meistä on ihan terveitä ja selvinpäin...

Mut mä tiiän minkälainen sä oot oikeesti, niin ja kaikki muut jotka luki eilisen yön läpi. Sä oot herkkis mut karski misten mies jolla on sana hallussa.

No kokeile jos se kerran ei ole yhtään hassumpaa. Tai ainahan voit sanoa että olet kokeillut jo etkä pitänyt. Ehkä sitten se hehkutus loppuu?

Tai sitten voit kysyä että entä jos kokeilet naisen kanssa anaaliseksiä että käykö se jos akka onkin se kuka vetelee eikä mies... Jos se ei käy niin ehdota sä tälle homoseksuaalille sitten heteroyhdyntää jotta tietäisi mille se tuntuu, se ei sun mielestä ole varmaankaan yhtään hassumpaa.

aika kova puhe:worship:

Tai sitten noudatan kaikkia muita neuvoja ja vien sen saunan taakse.. Se on kyllä mukava tyyppi. Inhottava vaan kuunnella niitä juttuja kuinka sillä on koneellaan kuva Martti Syrjästä alastomana ja kuinka hän "sivelee penistään katsellessaan sitä.." :urjo:

Inhottava kuunnella noita näin heterona.

tubsu:

Ja sää oot taas kipee. Älä rassaa sitä kurkkuas kaikkien vastaantulijoiden taikasauvoilla. Vaika ne sanoo niin, niin se ei sitä paranna...

edit: angstari: miten tuohon tilanteeseen voi päätyä. Oletteko kaksin?

;)

Voi pärkkele, ei mun kurkkua edelleenkään kukaan rassaa nääs. Vaikka kyllä mä ymmärrän jos sulla on haluja ottaa taikasauvoja kurkkuun jne.. Niin ne on niitä sun unelmias, ei mun.

Back
Ylös Bottom