Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

GeiliWeili nyt nukkuu!

En tiedä kuka on GeiliWeili, mutta ihana nähdä ja kuulla suakin Misukka...

edit. aaaah . weiland, Se jätkä oli kyllä ihan täysGei

Jos on niin ahkera, että jaksaa selata yöketjun kokonaan läpi, täältä löytyy meininkiä, josta osalle rapsahti bannit ja osa sai muuten vaan noottia.

Joo ei taida tälle illalle enää nii raskasta urakkaa ottaa. Pitää ottaa tiistaina töistä rokulia ja lukasta läpi :hyvä:

Kyllä mä sen jo hokasin, ennen sun editointia... Geilis menee vaan nnuq, kun sillä on nyt nukkumaan menoaika...

Jumankauta, viestiä pukkaa kun Ilellä, niin ettei ehdi kunnolla editoimaan ja taas tulee uutta.

MessäävaannukkuunsittenhupsumäjääntänneMisulinkanssaelleiseraiskaamua...

Missä on Dinho10 ja missä viipyy Miken "öisin"?

Mitäs Misukka tänään oikein touhuaa?

Katos Nejma. Kohta alkaa pelottaan. Täällä on naisenemmistö. Noh, mä oon tottunu oleen aina vähemmistönä...

toihan kuulostaa hienolta. Lepo puuttuu, mutta sitä ei tarvita. Oletko tehnyt noita koskaan samaan aikaan?

Oletko joutunut kohtaamaan vielä lisää pääsiäisen aiheuttamia alkoholiannoksensa nauttineita vajaaälyisiä olentoja...?

Tää yö voiskin olla naisten yö:hyvä:

Hah, in your dreams, babe.

Mihinkäs mä sitten menisin. Postailisin yksin tonne WTF?-ketjuun ja itkisin verisiä kyyneliä...

Omatuntosi ei sallisi sitä..

toihan kuulostaa hienolta. Lepo puuttuu, mutta sitä ei tarvita. Oletko tehnyt noita koskaan samaan aikaan?

Oletko joutunut kohtaamaan vielä lisää pääsiäisen aiheuttamia alkoholiannoksensa nauttineita vajaaälyisiä olentoja...?

Korjattu top-lista.

Kotona kun pysyttelee niin niihin ei törmää. paitti jos joku olio soittaa tai alkaa mussuttaa messenkeris jtn.

Yeehhss.

Mitä leikittäis?

Mullon pari ideaa, mut ette te uskaltais....

Back
Ylös Bottom