Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en oo valittanut joka yö kipeestä kurkusta...
;)

Taidan tästä lähteä nukkumaan kohtapuoliin. Perkele jos näen painajaisunia tai ylipäätäänsä minkäänlaisia unia jotka liittyy alastomaan Martti Syrjään tai homoseksuaalisuuteen tapan sen yhden.

Tai sitten noudatan kaikkia muita neuvoja ja vien sen saunan taakse.. Se on kyllä mukava tyyppi. Inhottava vaan kuunnella niitä juttuja kuinka sillä on koneellaan kuva Martti Syrjästä alastomana ja kuinka hän "sivelee penistään katsellessaan sitä.." :urjo:

Inhottava kuunnella noita näin heterona.
:urjo: nice!! kyl me tullaan sun tueks, koita kestää.. me ollaan vaan kumminkin sunnuntai hinaajia, NOT!

Tai sitten noudatan kaikkia muita neuvoja ja vien sen saunan taakse.. Se on kyllä mukava tyyppi. Inhottava vaan kuunnella niitä juttuja kuinka sillä on koneellaan kuva Martti Syrjästä alastomana ja kuinka hän "sivelee penistään katsellessaan sitä.." :urjo:

Inhottava kuunnella noita näin heterona.

No fiksuinta olisi kyllä jokin noista mun vaihtoehdoista, ei mitkään saunantaakse-jutut koska ethän niitä nyt ainakaan todellisuudessa toteuta ;) Noi mun ehdotukset on kuitenkin ihan pelkällä sanomisella hoituvia asioita [ellet sitten tosiaan kokeile sitä homoseksiä]. Eiköhän tämäkin homoseksuaali ymmärrä ettei heterolle se miesten välinen anaaliyhdyntä ole yhtään sen kiihottavampi ajatus kuin hänelle normaali penetraatio naisen kanssa. Outo on jos ei sitä tajua.

Ja kieltämättä ihmettelen miten susta toi tyyppi on mukava jos jauhaa tommosia alituiseen, etenkin noi "sivelee penistään sitä katsellessaan"-jutut on hieman pimeitä. Eihän siinä mitään, seksi on hieno asia ja silleen eikä homoissa ole mitään vikaa. Mutta ihmisessä joka tuputtaa jotain homouttaan muille on kyllä jotain mätää :evil:

tubsukalle:
Ei, kyllä Standari lähti jo nukkuun..

edit: ja katsos kuka täällä nyt puhuu hompsuista.. niin... en minä

Taidan tästä lähteä nukkumaan kohtapuoliin. Perkele jos näen painajaisunia tai ylipäätäänsä minkäänlaisia unia jotka liittyy alastomaan Martti Syrjään tai homoseksuaalisuuteen tapan sen yhden.
Jos sä näät unii Martti Syrjän alaston kuvista niin suosittelen soittoa kallonkutistajalle.

Täällähän on kaikki ihan kännissä tai muuten vain sekaisin...
Hei, äläpä yleistä, minä olen ainakin ihan selvillä vesillä, muista en tiedä. :(

Niin, ja heipat vaan siullekin.

No fiksuinta olisi kyllä jokin noista mun vaihtoehdoista, ei mitkään saunantaakse-jutut koska ethän niitä nyt ainakaan todellisuudessa toteuta ;) Noi mun ehdotukset on kuitenkin ihan pelkällä sanomisella hoituvia asioita [ellet sitten tosiaan kokeile sitä homoseksiä]. Eiköhän tämäkin homoseksuaali ymmärrä ettei heterolle se miesten välinen anaaliyhdyntä ole yhtään sen kiihottavampi ajatus kuin hänelle normaali penetraatio naisen kanssa. Outo on jos ei sitä tajua.

Ja kieltämättä ihmettelen miten susta toi tyyppi on mukava jos jauhaa tommosia alituiseen, etenkin noi "sivelee penistään sitä katsellessaan"-jutut on hieman pimeitä. Eihän siinä mitään, seksi on hieno asia ja silleen eikä homoissa ole mitään vikaa. Mutta ihmisessä joka tuputtaa jotain homouttaan muille on kyllä jotain mätää :evil:

En tietenkään toteuta.. Kivoja ajatuksia ne silti on :D
Siis se on sillätavalla mukava et se on vähänniinkun.. muija joka tajuaa poikien juttuja myös. Se osaa neuvoa esim. stailivinkkejä ja naisteniskutyylejä jne (mikähän helvetti siinä on että homoilla on aina eniten naisia. on jumalalla mahtanu olla hauskaa järjestäessään tota). Tuo selitys kulleista ym. johtunee sen seksinpuutteesta koska mehän asumme redneckkaupungissa jossa hän on ainoa homo (tai ainakin ainoa joka tunnustaa) eikä tunne muita homoja. Väsyttää, voi olla epäselvää tekstiä

Homot mistään tosinaisista tiedä yhtään mitään...

On teillä kiva kaupunki.

Sä oot vajaa, ei dinho kysynyt, että mikä on vajari, vaan tarkoitti, että kuka.

Ja mä sanoin jo, että Stander meni nukkumaan...

edit: ja tossa en vastauksessa oli ironiaa... Kattokaa sieltä wikipediasta. Se on täyttä faktaa..

meikäläine lähtee tutimaa. Kauniita unia & Martti Syrjän kuvia kaikki :piis:

Mihin te vajaat pelästytitte MissEvilEven.

Onko teidän aina pakko perseillä näin, alkaa harmittaan todella ikävästi...

Edit: missäs se hintti, joka myös nimeltä jawhead tunnetaan piileksii...

Back
Ylös Bottom