Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vapise Shakira!

31 tuntia nyt ilman tupakkia. Tämä on hyvä alku. Kävin lenkillä illalla ja vaikka se tuskaa on edelleen,niin silti tuntui vähän helpommalta, mitä viime kerralla.

Itse taidan röökille vetäytyä! -->

Olipas pihalla tullu niin perkeleesti lunta. Aamulla saa taas jonki aikaa autoo kaivaa lumikasan alta, wuhuu!

Hassua sinänsä, että tupakointi ei kiehtonut millään tavalla teininä. Taisin pyöriä sellaisissa porukoissa, jotka eivät vielä siinä iässä viinaan ja tupakaan maailmaan olleet tutustuneet. Ja maaseudulla kun asuin, niin oli tavallaan "turvassa" näiltä ison maailman houkutuksilta. Vasta armeijassa maistoin kunnolla tupakkia ja huomasin sen olevan ihan hyvä "lääke", kun univaje ja stressi painoivat päälle leireillä. Tapahan siitä tuli.

Mitään järkeä sauhuttelun jatkamisessa ei ole, koska joka kerta kun kannan askin kaupasta niin itsetunto kolkuttaa. Vähät penninsä voisi sijoittaa viisaamminkin kuin tietoiseen elinikänsä lyhentämiseen. Vielä en uskalla kehua, mutta nyt on sellainen draivi päällä, että uskon lakon onnistuvan. :whip:

Huomenna pitää oikeasti käydä töitä kyselemässä tuohon opiskelun oheen. Aika saamaton olen ollut, kun piti tämä jo kolme viikkoa sitten tehdä :jahas:

Ei jaksa, unille.

Itse asiassa ajattelen tuosta tupakoinnista pitkälti samalla tavalla, mitä Mike joskus kirjoitti "nyt loppui tupakin käryttely" trediin. Jos joku tarjoaa, niin voin sen tupakin/sikarin vetäistä, mutta omia rahojani en aio siihen enää laittaa. Huomenna saa nähdä minkälaisen potkun saa salitreenin, kun on ollut siihen mennessä jo kaksi vuorokautta savuttomana.

Elämäni erikoisin tilanne hetki sitten. Salama löi lähellä olevaan mastoon.:wtf:
Täällä on pari astetta pakkasta ja lunta&rakeita tulee ihan v***sti.

Elämäni erikoisin tilanne hetki sitten. Salama löi lähellä olevaan mastoon.:wtf:
Täällä on pari astetta pakkasta ja lunta&rakeita tulee ihan v***sti.

Lööppiainesta. Kännykkä vaan kouraan ja Iltasanomien toimitukseen juttuvinkki. En voi edes kuvitella tuota tilannetta, että tammikuussa pamahtaisi salama, vaikka olen lukenutkin tämän olevan mahdollista.

Lööppiainesta. Kännykkä vaan kouraan ja Iltasanomien toimitukseen juttuvinkki. En voi edes kuvitella tuota tilannetta, että tammikuussa pamahtaisi salama, vaikka olen lukenutkin tämän olevan mahdollista.
Noh, parempi kun ei hirveästi huutele. Pitänee ekaks käydä tsekkaileen räjähtikö tuolta joku lähetin... tai jotain.
Ekaksi kyllä tuli sellainen kirkkaan sininen valon välähdys ja hetken perästä pamaus. Tuosta lumisateen seasta ei oikein mitään näe.

Nyt nukkumaan ennen kuin on pakko lähteä jääkaapille. Öitä.

Iltarahkan™ :kuola: kautta yöunille. Hyvää yötä vaan kaikille, jotka vielä tänne jäävät valvomaan!

Hellurei vaan! Lievästi outoa laittaa illalla herätyskello soimaan puoli kolmelta, että pitää lähteä töihin. Mut niin se vaan on, että kolaamaan on taas mentävä. Ou jee.. toivottavasti ei ole kovin hirveästi tota lunta tullu..

Back
Ylös Bottom