Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt jo....CU all

nukkumatti.jpg

Hmm... Ke-iltana ei vissiin kauheesti oo porukkaa hereillä.

Ei varmaan ees kannata mennä 2h takia nukkumaan. Vittu, nyt ei palaudu saatna!

ensimmäisen kerran pitkään aikaan nukahdin ennen kello 2 ja näköjään sitten 3 tuntia jopa osasin nukkua ja pamahdin hereille :rock:

melkosta evotusta:curs:

Unirytmit päin persettä taas, n. viideltä nukkumaan ja kolmelta iltapäivällä ylös... Onneks on saikulla ni ei haittaa.

Frendin kans koitettu n. 5 t mennä tota COD 4:n Tsernobyl-kenttää läpi. Pitikin saatana pistää toisiks vaikeimmalle, nyt sitte meni melkein läpi ja eiku pleikka tilttiin ----> uudestaan alusta. Täs oli yks naisihminenki mutta kyllästy kattomaan meidän pelaamista ja lähti menemään... Kohta frendi heittää konsolin seinään kun sama saatanan schäferi repii sadannen kerran kurkun auki :D

Taas olis ainaki 7 naista mitkä on osottanu kiinnostusta, harmi että suurin osa täysin väärällä paikkakunnalla, ja oon muutenki nii saatanan laiska että en jaksa mitään kauheeta säätöä...

Saispa taas Mersun käyttöön... Ja tulispa kesä, mikään ei voita kattoikkuna auki ajelua, sikarien polttelua ja Gangsta Rapin huudattamista stereoista.

Joo jotai tajunnanvirtaa...

Unirytmit päin persettä taas, n. viideltä nukkumaan ja kolmelta iltapäivällä ylös... Onneks on saikulla ni ei haittaa.

Frendin kans koitettu n. 5 t mennä tota COD 4:n Tsernobyl-kenttää läpi. Pitikin saatana pistää toisiks vaikeimmalle, nyt sitte meni melkein läpi ja eiku pleikka tilttiin ----> uudestaan alusta. Täs oli yks naisihminenki mutta kyllästy kattomaan meidän pelaamista ja lähti menemään... Kohta frendi heittää konsolin seinään kun sama saatanan schäferi repii sadannen kerran kurkun auki :D

Taas olis ainaki 7 naista mitkä on osottanu kiinnostusta, harmi että suurin osa täysin väärällä paikkakunnalla, ja oon muutenki nii saatanan laiska että en jaksa mitään kauheeta säätöä...

Saispa taas Mersun käyttöön... Ja tulispa kesä, mikään ei voita kattoikkuna auki ajelua, sikarien polttelua ja Gangsta Rapin huudattamista stereoista.

Joo jotai tajunnanvirtaa...

Nautihan nyt siitä sinkkuudestas! ;) Tuntuu joskus et ite kaipaa sitä aikaa(vaikka helvetin nuori oonkin) jolloin itsekin sinkkuna olin! vaikka siitä kyl paljoa aikaa ees ole, mut nyt ku lapsikin tulossa, nii alkaa miettiin uudestaa asioita ja ymmärtää et olis pitäny nauttia enemmän nuoruudesta. Ei se opiskelu ja saliharrastus hukkaan oo mennyt(siinäpä se elämä on ollu viimeset vuodet :)), mutta tuntuu vaa et ei oo ehtiny olla nuori ollenkaan.

Siis tää posti eii oo niinku tarkotettu sulle Pablo, quottasin vaa sen takia ku vituttaa sun ihanan vapaa elämä! ;) :jahas:

e: Hitto ku tullu muuten stressiä tosta lapsijutusta, nähny panajaisia ja pitkiä mietiskelyhetkiä pitäny ottaa koko jutulle. Tosi rajusti elämä muuttunu täs lähiaikoina, enkä oo varma et pystynkö olemaan edes tarpeeksi hyvä isä. Tai ylipäätänsä edes valmis isäksi! Onneksi sain sentään töitä, ettei tule niin paljon stressiä taloudellisesta tilanteesta...

e2: onneks avovaimo ei ole mikään kovin nuori enää. Ja mun mielestä aikalailla valmis äidiksi jo, vaikka vahinkolaukaus lapsi olikin! Ollaan saatu muuten hämmästelyjä tosta meidän ikäerosta jo, vaikka ei sitä oo ku 5 vuotta. ;)

Paikalla...

... Tänään Cocaine Cowboys, joten sulkeudun suosioonne.

Mitähän kekkosta mä täällä vielä teen?

Se on moro!

I feel my self week and tiny...
I only want grown and become stronger...
That is what I want and that is what I do!

Back
Ylös Bottom