Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Asiaa tuskin auttaa se että istutte koneen ääressä:D

Vässykät luovuttaa tähän aikaan...Saatana, pakko ruveta siirtämään rytmiä aiemmaksi. CU ALL...

nukkumatti.jpg

Niinpä. Mutta elämästä ei tunnetusti selviä hengissä. :)

Paitsi jos joku päivä onnistumme saamaan selville kantasolujen tai syöpäsolujen mekanismin jolla ne jakaantuvat ja osaamme käyttää tätä muokkaamaan ihmiskehon solut kuolemattomiksi. Heh:D

Ei aamuviiden punttitreenistäkään, jos alla on valvomista vuorokausi :D. Joten en kyllä kovin vahvasti suosittele tuon ideasi toteuttamista.

Höpö löpö. Tulee ihan mieleen eräs punttiuran alun treeni, tankkaus hoitui juomalla puoli litraa sokerivettä välillä mikontalo--alasali. Muistelisin että olo oli kyllä mielenkiintoinen... :jahas:

Olen myös selvinnyt hengissä muuttokeikasta jolle lähdin flunssaisena ja nukkumatta klo 06. Muutto kesti seuraavaan aamuyöhön 04:ään. :thumbs:

Täytyy sitä pumppua välillä koeponnistaa! :D

Ei, kun kyllä pointti oli ihan vaan se, että ei tuollainen klo 05 aamutreeni ole ihmisen hommaa edes normaalisti, saati sitten, jos ei ole nukkunut ollenkaan edelliseen vuorokauteen.

Ajatuskin kuulostaa sen verran ikävältä, että pakenen takaisin lukemaan Economics-tenttikirjaa ja sieltä seuraavaksi kysynnän elastisuutta :).

Edit: Itselläni nukkumattomuus ainakin saa aivan kamalan olon aikaan, tai sitten olen vaan liian nössö, tai ehkä vähän molempia :D.

Edit: Itselläni nukkumattomuus ainakin saa aivan kamalan olon aikaan, tai sitten olen vaan liian nössö, tai ehkä vähän molempia :D.

Itse vertaan tuota suoraan krapulaan ja kärsin siitä 95% aamuista riiippumatta paljonko nukun. Pahimmillaan se on niin vahva että päässä heittää. Olen kokeillut erilaisia tapoja syödäkin mutta apu on aika vähäistä.. :(

Economics-tenttikirjaa ja sieltä seuraavaksi kysynnän elastisuutta :).

:jahas:

Joskus 90-luvulla pakollinen "Teollisuustalouden perusteet"-kurssi vaati multa kolme tenttikertaa ja yhden ylimääräisen kirjanpitokurssin suorittamisen. Siitä tuli kyllä elinikäiset traumat kaikkeen aiheeseen liittyvään. :D

Joo, enköhän mä tässä kuitenkin väsähdä jossain vaiheessa ja sitten ylöspääsy käykin työstä.

pakkotoisto,mitä vittua!!??

Back
Ylös Bottom