Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

watchthesimpsonsonline.com
Tuolt löytyy aika vitusti simpsoneita. Vissiin kaikki tuotantokaudet..

Voihan herkules perkules, kietaisin tuossa äsken kituksiini purkin raejuustoa. Eikä siinä vielä kaikki, katselin purkin pohjaa, ja kappas vaan: tuote sisältää 18 grammaa prodea sataa grammaa kohden, ja söin 400 gramman purkin ananasten kera! Varmaa jonkin sortin ennätys mulle. :)

Voihan herkules perkules, kietaisin tuossa äsken kituksiini purkin raejuustoa. Eikä siinä vielä kaikki, katselin purkin pohjaa, ja kappas vaan: tuote sisältää 18 grammaa prodea sataa grammaa kohden, ja söin 400 gramman purkin ananasten kera! Varmaa jonkin sortin ennätys mulle. :)

Jee jee!! hyvät sulle... persereikä kiittää :dance:

Okei, lähen treenaamaan. Pidä Reinzell taso korkealla siihen asti et palaan..

Juu, varo ettei lihakset kasva semmosix niinq isoix ja rumix yön aikana.

Joo, nyt on selkeästi aika mennä nukkumaan. Öitä.

Jee.

Okei, lähen treenaamaan. Pidä Reinzell taso korkealla siihen asti et palaan..

taso? mikä taso? tän ketjun taso ei ikinä laske. Se pysyy ylhäällä ja kovana päinvastoin kun sun munatsuikkeli...

Sitäpaitsi täällä on ihanasti väkeä, vois kokeilla joka reikää, sen jälkeen kaikki meikää.
On valittavana nuorta ja vanhaa, samaa ja uutta. Kokeilen vaikka teitä kuutta...

Kato pellejen valtakunta. Nukkuun..

mee fagari nukkuun ennenkun repee sun pakari. Et oo vähään aikaa täällä käyny homo, taidat tietää kuka on sun pomo.

Back
Ylös Bottom