t'' yönä ei jeata kellekkää :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
t'' yönä ei jeata kellekkää :D
By the way, ne johdot pitää liittää sinne telkkariin. :wanha:Ikävä kyllä. Ei edes tullu punaisia valoja, ei vaan ole kuvaa televisiossa ja kyllä, on oikea kanava :D

By the way, ne johdot pitää liittää sinne telkkariin. :wanha:
Voihan herkules perkules, kietaisin tuossa äsken kituksiini purkin raejuustoa. Eikä siinä vielä kaikki, katselin purkin pohjaa, ja kappas vaan: tuote sisältää 18 grammaa prodea sataa grammaa kohden, ja söin 400 gramman purkin ananasten kera! Varmaa jonkin sortin ennätys mulle.![]()
Juu, varo ettei lihakset kasva semmosix niinq isoix ja rumix yön aikana.Voihan herkules perkules, kietaisin tuossa äsken kituksiini purkin raejuustoa. Eikä siinä vielä kaikki, katselin purkin pohjaa, ja kappas vaan: tuote sisältää 18 grammaa prodea sataa grammaa kohden, ja söin 400 gramman purkin ananasten kera! Varmaa jonkin sortin ennätys mulle.![]()
Okei, lähen treenaamaan. Pidä Reinzell taso korkealla siihen asti et palaan..
sulla on mr refrederik salee vaa skarttiliitin paskana
Ei pystynyt jättää kommentoimatta. Kuka helvetin taneli 360:n boxin scartilla liittää? Toivottavasti ei kukaan.sulla on mr refrederik salee vaa skarttiliitin paskana
Noniin, juuri näin.Mr.Referee sanoi:Voi olla, mutta komponentti kaapelit käytössä...
Kato pellejen valtakunta. Nukkuun..
Ei pystynyt jättää kommentoimatta. Kuka helvetin taneli 360:n boxin scartilla liittää? Toivottavasti ei kukaan.
edit. Noniin, juuri näin.
Herranjestas, tuossa mitään hauskaa ole. Häiskän toinen nosto näyttää melkein omaltani, kun torstai-iltana rupesin ennätyspainoilla sarjaa tekemään: tangossa 60 kiloa ja alashan se jäi. Kameraa ei kyllä ollut mukana...
Asia selvä.minä?